مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع چسب بندکشی سرامیک | قیمت بهترین چسب بندکشی

آنچه در این مقاله میخوانید...

پخش بهترین چسب بند کشیچسب بندکشی چیست؟مقدار مصرف چسب بندکشیانواع چسب بندکشی سرامیکخرید بهترین ملات برای بند کشیقیمت چسب بندکشی سرامیک
چسب سرامیک پودری

انواع چسب بندکشی سرامیک را می توانید از طریق سایت مرجع کاشی و سرامیک دریافت نمایید. چسب بندکشی یکی از محصولات جانبی بوده که از نوع چسب پودری می باشد. در عصر حاضر استفاده از پودر بندکشی بسیار رواج یافته است. این ماده با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در برندهای مختلف از جمله رویال به فروش می رسد. بسته بندی: ۵ کیلویی

 

چسب بندکشی یکی از محصولات جانبی بوده و امروزه چسب بندکشی بسیار مورد استفاده عموم مردم است. چسب بندکشی را می توانید برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک استفاده نمایید. به دلیل مواد بکار رفته طول عمر بیشتری نسبت به ملات دارد. چسب های ساختمانی با بهترین مواد توسط بهترین تولید کنندگان در وزن های مختلف و تنوع بالا تولید می شود. هدف ما ارائه بهترین مواد ساختمانی مثل چسب خمیری و چسب پودری زیر قیمت و کیفیت عالی به شما است. ارسال به سراسر کشور امکان پذیر است.

پخش بهترین چسب بند کشی

بهترین چسب بند کشی چه مزیتی دارد؟ چگونه باید تهیه کرد؟ چسب بندکشی از محصولات مورد نیاز در ساختمان است که می توانید با ترکیب آب با این ماده خمیری درست نمایید و از ان برای درزبندی استفاده نمایید. تهران انواع چسب بندکشی تولید و به روش می رسد.

چسب بندکشی در رنگ های مختلف و تولید شده از مواد سیمانی و نانو که ضد کپک است درست شده و می توان از ان برای درزگیری هر نوع مصالح مثل آجر و سنگ و یا سرامیک استفاده نمود.

  1. ضد آب است
  2. کار با پودر بندکشی نانو آسان است
  3. گیرش اولیه خوبی دارد
  4. برای محیط های مختلف ساختمانی قابل استفاده است

می توانید این مواد را از شرکتهای اینترنتی تهیه نمایید.

چسب بندکشی چیست؟

این چسب از نوع پودری می باشد و برای پر کردن درزهای میان کاشی و سرامیک بیشتر مورد استفاده است. چسب بندکشی را باید با آب مخلوط نمایید. سپس استفاده کنید. در گذشته از ملات سنتی استفاده می شد اما در حال حاضر با تولید این ماده کار آسان شده است.

در این مقاله بیشتر در مورد چسب بندکشی بدانید.

چسب بندکشی چیست؟

مقدار مصرف چسب بندکشی

معمولا از چسب بندکشی برای درزبندی استفاده می شود که در زمان و اجرا به نفع معماران است و این ماده در پک ۵ کیلویی تولید که ۱۵ متر را می توانید با آن پوشش بدهید. می توانید به راحتی از آن برای درزگیری استفاده نمایید.

انواع چسب بندکشی سرامیک

  • چسب بندکشی سفید
  • چسب بندکشی سیاه
  • چسب بندکشی رنگی

چسب بندکشی سفید: معمولا از سیمان سفید در ترکیباتش استفاده شده است. ضد آب است و گیرش بالایی دارد

چسب بندکشی سیاه: معمولا از سیمان سیاه در ترکیبات این چسب استفاده شده است. در تهران با بهترین کیفیت تولید می گردد.

چسب بندکشی رنگی: بر اساس رنگ مورد نظر از ترکیبات رنگی استفاده می گردد.

چسب بندکشی به دلیل ترکیباتی که دارد برای پر کردن درزهای هر نوع سرامیک پرسلانی مناسب است. می توانید از چسب بندکشی به جای ملات استفاده نمایید. بسته بندی این چسب به صورت ۷ یا ۵ کیلویی است.

خرید بهترین ملات برای بند کشی

بهترین ملات برای بندکشی در این مرکز تولید می شود و شما می توانید از این چسب برای درزگیری استفاده مفیدی داشته باشید. چسب بندکشی آکام گستر را می توانید از شرکتهای تولید کننده و یا بازرگانی تهیه نمایید.

در این سایت انواع چسب بندکشی سرامیک با قیمت مناسب تولید و عرضه می شود و شما می توانید برای ساختمانها و یا پروژهها از این مواد استفاده مفیدی داشته باشید. کیفیت عالی و تضمین شده است.

بهترین ملات برای بند کشی

قیمت چسب بندکشی سرامیک

 

شرح کالا

 

بسته بندی

 

قیمت به تومان

 

چسب بندکشی رنگی

 

۵ کیلوگرم ۱۲۰۰۰۰
 

چسب بندکشی سفید

 

۵ کیلوگرم ۱۱۰۰۰۰

چسب بندکشی سرامیک پودری  یکی از بهترین چسب های تولید شده با قیمت مناسب و ایده آل است. با بسته بندی پاکتی عرضه می شود. قیمت چسب بندکشی سرامیک را از دکاردن دریافت کنید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.