مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع چسب سرامیک با قیمت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع چسب سرامیکقیمت چسب سرامیک عمدهقیمت پودر پرسلان ضد آبتفاوت چسب کاشی پودری و خمیری چیست؟
انواع چسب سرامیک

انواع چسب سرامیک پودری با قیمت عمده مستقیم از کارخانه تهیه بفرمایید. این ماده مناسب برای نصب هر نوع سرامیک است و در گریدهای مختلف تولید می شود.

ایران یکی از کشورهای خوب در تولید محصولات ساختمانی است و انواع کاشی و سرامیک در داخل تولید و بهترین مواد باری نصب آنها هم وجود دارد از این رو می توانید چسب های ساختمانی را با قیمت های ایده آل از شرکتهای معتبر در تهران تهیه بفرمایید.

تمام تلاش ما این است که بهترین چسب کاشی را با کیفیت خوب در اختیار سازندان و پروژههای دولتی قرار بدهیم. بهترین محصولات مثل بهترین چسب برای چسباندن سنگ به سنگ هم عرضه می شود.

انواع چسب سرامیک

انواع چسب سرامیک زیر قیمت بازار و با نرخ عالی توسط این مرکز عرضه می شود. می توانید از چسب سرامیک برای نصب مدل های مختلف مصالح استفاده نمایید. معمولا چسب پودری بهترین انتخاب است و قیمت پودر سرامیک بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

مزیتهای زیادی این ماده دارد و می توانید به راحتی با آن انواع اسلب، سرامیک پرسلان و سنگ و آجر را بچسبانید و بهترین ویژگی را داشته و قابل استفاده در هر مکانی است.

  1. محدودیت استفاده ندارد
  2. ضد آب است
  3. پودری شکل است
  4. به صرفه است

انواع چسب سرامیک در زیر اشاره شده است:

  1. چسب سرامیک پودری کف و دیوار
  2. چسب سرامیک پودری پرسلانی
  3. چسب پودری اسلب

این چسب ها هر یک قابل استفاده برای مدل های مختلف مصالح است و هرچقدر کیفیت بیشتر شود قیمت بر این اساس افزایش خواهد داشت.

قیمت چسب سرامیک عمده

قیمت چسب سرامیک شاید کمی گران باشد که این ماده از بهترین مواد سیمانی درست شده است و مزیتهای زیادی داشته که در بالا به آن اشاره شد. فروش چسب سرامیک به صورت عمده است و می توانید از مراکز اصلی در پایتخت تهیه بفرمایید.

برندهای زیادی این ماده را تولید می ند و ساروج یکی از آنهاست که قیمت چسب سرامیک ساروج را از ما دریافت نمایید. معمولا از این ماده برای چسباندن سرامیک در ابعاد کوچک و یا بزرگ استفاده مشود.

قیمت پودر پرسلان ضد آب

یکی از مصالحی که بسیار مورد استفاده است و در صنعت امروزی بسیار توجه به آن می شود. پرسلان است و این مدل سرامیک درای مزیتهای زیادی بوده و توصیه می شود از چسب پودری برای نصب آن به جای ملات سنتی استفاده شود.

زیرا این مدل سرامیک ها به دلیل نوع مواد اولیه و روش پخت درصد جذب آب کمی دارند و باید از چسب برای چسباندن آنها استفاده شود تا بازدهی خوبی برای شما داشته باشد.

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری چیست؟

دو نوع محصول در ایران وجود دارد که بسیار مورد استفاده است و می توانید از آن برای چسباندن هر نوع کاشی و سرامیک و اسلب و آجر استفاده نمایید. که  چسب خمیری و چسب پودری است.

ساختار تولید این دو ماده با هم متفاوت است و کاربردهای مختلفی هم دارد و شما می توانید از چسب خمیری برای نصب کاشی دیوار و در داخل ساختمان استفاده نمایید.

و از چسب پودری در هر فضایی می توانید استفاده کنید و قیمت این ماده به صرفه بوده و نیمه آماده تولید می شود. ولی ضد آب است و کاربردهای زیادی در صنعت ساختمان دارد. نصابان و مجریان کار می توانند از این ماده برای کارهای ساختمان بیشترین بهره را ببرند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.