مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و قیمت پودر بندکشی در بازار تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر بندکشی در تهرانخرید پودر بندکشی رنگی در بازارقیمت پودر بندکشی ضد آب و نانونحوه استفاده از پودر بند کشی را بدانیم؟
قیمت پودر بندکشی

قیمت پودر بندکشی در بازار تهران با در نظر گرفتن سطح کیفیت و برند تولیدکننده تعیین خواهد شد به همین دلیل محصول با قیمت و کیفیت تضمین شده به دست خریدار خواهد رسید.

پودر بندکشی از جمله محصولات ساختمانی می باشد که در انواع متفاوت و در رنگ‌های گوناگون به تولید رسیده که هرکدام از قابلیت‌ها و توانایی‌های مشخصی برخوردار هستند.

در گذشته معمولاً برای بندکشی انواع کاشی، سرامیک، سنگ و آجر از مخلوط سیمان سفید و پودر سنگ به صورت دوغاب استفاده می‌کردند اما در ساخت و سازهای مدرن استفاده از پودرهای بندکشی آماده بهترین‌ پیشنهاد می باشد.

قیمت پودر بندکشی در تهران

قیمت پودر بند کشی در تهران از طریق نمایندگی ها بصورت روزانه اعلام می گردد متقاضیان می توانند به سهولت و با صرف کمترین زمان لیست کامل قیمت ها را به روش غیر حضوری استعلام بگیرند.

اصلی ترین مواد تشکیل دهنده پودر های بندکشی شامل سیمان، پودر های معدنی نرم، پلیمر های بهبود دهنده، مواد ضد آب کننده، مواد آبگریز، پیگمنت و… می شوند.

لازم به ذکر است که پایتخت از موقعیت فروش بسیار عالی برخوردار است به همین دلیل تولید کنندگان برتر در سطح کشور محصولات درجه یک خود را با قیمت مناسب در این شهر به معرض فروش گذاشتند مشتریان عمده برای ثبت سفارش مستقیم می‌توانند از قسمت مشاور و فروش با مدیریت   سایت در ارتباط باشند.

خرید پودر بندکشی رنگی در بازار

خرید پودر بندکشی رنگی در بازار

با توجه به وجود طرح و رنگ گوناگون برای کاشی و سرامیک تولید کنندگان پودر بندکشی را نیز در طیف رنگی وسیعی به تولید رساندند تا مصرف کنندگان با سلیقه خود بتوانند رنگ کاشی  و رنگ بند کشی آن را با یکدیگر ست نمایند و جلوه ظاهری زیبایی را به وجود آورند.

برای خرید پودر بندکشی رنگی در بازار با انواع برندهای متنوع روبرو خواهید شد که هر کدام از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری متفاوت می باشند لذا بهترین پیشنهاد برای خرید مطمئن و به صرفه مراجعه به مجموعه های می باشد که به صورت تخصصی در این حوزه در حال فعالیت هستند.

شرکت بازرگانی دکاردن مفتخر است که بهترین کیفیت پودر بندکشی رنگی را در چهار برند معتبر ساروج، پومکس، لیموفیکس و شیمی ساختمان با نازلترین قیمت بازار به صورت مستقیم از درب کارخانه در اختیار متقاضیان قرار دهد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو

پودر های بندکشی نانو با قابلیت پیشگیری از نفوذ آب به صورت ۱۰۰% در سال های اخیر بسیار پرفروش می باشند و معماران ساختمانی در محیط های مرطوب برای پیشگیری از نفوذ رطوبت و خسارت به سازه از این محصول استفاده می نمایند.

از دلایل اصلی نفوذ ناپذیری پودر های بند کشی وجود ترکیبات اولیه یعنی مواد شیمیایی آلی و پودر های معدنی می باشد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب و نانو با توجه به عوامل زیادی از جمله برند تولید کننده، کیفیت نهایی، هزینه‌های مختلف تولید، قیمت خرید مواد اولیه، نوع و حجم بسته بندی و شرایط تورم اقتصادی کشور تعیین خواهد شد‌.

نحوه استفاده از پودر بند کشی را بدانیم؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی را بدانیم؟

در این قسمت از مقاله نحوه استفاده از پودر بند کشی را بدانیم تا بهترین عملکرد را از این محصول شاهد بشیم:

  1. ابتدا فاصله میان کاشی ها را از مواد زائد و چربی تمیز نمایید
  2. با دقت به راهنمای روی محصول پودر را با غلظت مناسب و نسبت ۴۰ به ۶۰ با آب ترکیب نموده
  3. به مدت ۳ دقیقه و به آرامی هم زده تا یکدست شود
  4. به ملات تقریباً ۵ تا ۷ دقیقه استراحت دهید
  5. با استفاده از کاردک پلاستیکی بندها را پر نمایید
  6. با کمک یک پارچه یا اسفنج باقیمانده ملات بر روی کاشی ها را تمیز نمایید
  7. از تردد بر روی سطح به مدت ۴۸ ساعت خودداری کنید و گاهی بر روی آنها آب بپاشید تا مستحکم شوند

خریداران گرامی جهت تکمیل اطلاعات تخصصی می توانند با مشاور فروش تماس حاصل فرمایند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.