مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چسب سرامیک پودری و خمیری

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید چسب سرامیک
خرید چسب کاشی ساروج

تولید چسب سرامیک یکی از مهمترین اتفاقات در این  سالها بوده است و این چسب بر اساس بهترین مواد ساخته می شود و تولید کنندگان زیادی در این صنف فعالیت می کنند که انواع چسب کاشی خمیری و پودری را تولید و عرضه می نمایند که برای ساخت و ساز و نصب کاشی و سرامیک یکی از عناصر مهم است که کیفیت چسب و هر کالایی به غیر آن اهمیت دارد.

تولید یکی از مسائل مهم در کشور است که معمولا دردسرهای خود را دارد و در ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارد که در صنفهای مختلف فعالیت می کنند و در تلاش هستند که محصول مرغوب و درجه یک را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تولید چسب سرامیک

تولید چسب سرامیک

چسب سرامیک یکی از مصالح مهم است که برای نصب انواع کاشی و سرامیک استفاده می شود این چسب دارای مواد اولیه بر پایه سیمان است و از استقامت و قدرت خوبی برای نگهداری سنگ و کاشی، سرامیک برخوردار می باشد. معمولا چسب در مدل های مختلف تولید می شود شامل:

  1. چسب پودری ( کف و بدنه)
  2. چسب خمیری( معمولی و ضد آب و آنتیک)
  3. چسب بتن( استحکامی و آببندی)

تولید چسب سرامیک

چسب سرامیک پودری برای نصب سرامیک کف بیشتر استفاده می شود و در ایران این کارایی را دارد البته برای دیوار هم می توانید استفاده کنید که بسیار مناسب و به صرفه است و معمولا از جسب پودری برای نصب سرامیک معمولی و پرسلان استفاده می گردد و انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که از این چسب که معمولا در دو رنگ سفید و سیاه وجود دارد تهیه کنید.

چسب سرامیک خمیری از چسب خمیری بیشتر برای نصب کاشی استفاده می شود که اقلام مختلفی دارد و برای این کار و فضای داخلی مناسب است و بخصوص برای نصب کاشی رو کاشی بهتر است از آن بهره ببرید.

تولید چسب سرامیک

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.