مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و قیمت پودر بندکشی نانو ضد باکتری

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر بندکشی نانو و ضد باکتریخرید پودر بند کشی سرامیک در بازارقیمت پودر بندکشی ضد آب و خارجینحوه آماده سازی پودر بند کشی چطوره؟
قیمت پودر بندکشی نانو

قیمت پودر بندکشی نانو با خاصیت ضد باکتری در خرید مستقیم از نمایندگی ها با کاهش چشمگیری همراه خواهد بود مشتریان را جهت استعلام قیمت و سفارش دهی به این مجموعه دعوت می نماییم.

در گذشته بعد از نصب کاشی و سرامیک برای بند کشی میان آنها از پودر های سیمان سفید استفاده میشد اما امروزه با پیشرفت های چشمگیر در حوزه تولید مصالح ساختمانی پودر بندکشی نانو با خواص فوق‌العاده تولید و به بازار های فروش عرضه شده است.

پودر های بند کشی نانو علاوه بر کمک به اتصال کاشی و سرامیک از زیبایی و قابلیت های همچون پیشگیری از نفوذ آب  برخوردار هستند به همین دلیل بسیار پرفروش می باشند.

قیمت پودر بندکشی نانو و ضد باکتری

قیمت پودر بندکشی نانو و ضد باکتری در مجموعه های مختلف به صورت روزانه اعلام می گردد متقاضیان برای دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت می توانند به مدیر فروش وبسایت مراجعه فرمایند.

پودر های بندکشی ضد باکتری با فرآیند ویژه و مواد اولیه مخصوص به دولت رسیده اند که می توانند از رشد باکتری ها و میکروب ها جلوگیری نمایند به همین دلیل از این محصول بیشتر در محیط‌ های بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان ها استفاده خواهد شد.

پودر بندکشی نانو آنتی باکتریال می‌تواند با ایجاد یک لایه محافظتی علاوه بر پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت به زیرساخت ها در محیط هایی همچون استخر، سرویس های بهداشتی، حمام و … از تکثیر و رشد قارچ ها و باکتری ها جلوگیری نماید.

خرید پودر بند کشی سرامیک در بازار

خرید پودر بند کشی سرامیک در بازار

برخی از مهمترین مزایای استفاده از پودر بندکشی سرامیک که مورد استعمال شاغلان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته شامل قدرت چسبندگی بسیار عالی، عدم نفوذ آب و رطوبت به زیر سطح، استحکام بالا به سطوح، عدم ترک خوردگی در مرور زمان، زیبایی نهایی ،تمیزی بیشتر کار، صرفه‌جویی در زمان پروژه، ثبات رنگ در طولانی مدت، مقرون به صرفه  و … می شوند.

زمان خرید پودر بندکشی سرامیک در بازار شاهد برند های متعدد خواهید بود که از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری با یکدیگر متفاوت می باشد بنابراین انتخاب برای متقاضیان سخت خواهد شد لذا بهترین راهکار برای دریافت قیمت و کیفیت تضمین شده مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین معتبر می باشد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب و خارجی

قیمت پودر بندکشی ضد آب و خارجی

پودر بند کشی در برندهای متنوع در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که برخی از محبوبترین آنها در هر دو مدل رنگی و غیر رنگی شامل موارد زیر می شود:

  • مارک لیمو فیکس
  • مارک ساروج
  • مارک پومکس

قیمت پودر بندکشی ضد آب و خارجی با توجه به سطح کیفیت عالی آن بسیار مناسب می باشد به همین دلیل توانسته نظر مثبت بسیاری از مهندسین و مجریان ساختمانی را جلب نماید و بیشتر میزان فروش را به خود اختصاص دهد.

پودر بندکشی معمولاً در بسته بندی های استاندارد با حجم ۵ کیلوگرم تولید و به بازار عرضه داشته شده‌اند که متقاضیان می‌توانند با توجه به نیاز خود به صورت عمده آنها را سفارش دهند.

نحوه آماده سازی پودر بند کشی چطوره؟

نحوه آماده سازی پودر بند کشی چطوره؟

نحوه آماده سازی پودر بندکشی چطوره؟ لازم به ذکر است که استفاده از پودر بندکشی بسیار ساده می باشد لذا کافی است از روی دستورالعمل پودر را به آرامی به میزان مشخصی از آب اضافه نمایید سپس به کمک همزن برقی آن را هم زده تا ملاتی یکدست به دست آید دو دقیقه با آن استراحت داده سپس به مدت سه دقیقه دوباره ملات را هم زده بعد به کمک کاردک پلاستیکی آن را در بین حد فاصله کاشی و سرامیک نصب شده اعمال نمایید.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر و میزان دقیق ترکیب پودر و آب می توانید از مشاورین فروش سایت راهنمایی دریافت کنید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.