مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب کاشی و سرامیک ساروج ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

نصب کاشی و سرامیک ساروج با چسب
چسب کاشی سرامیک ساروج

خرید چسب کاشی و سرامیک برای چسباندن کاشی و سرامیک ساروج به دلیل ارزان بودن و کیفیت مناسب آن مناسب است که دلایل آن در زیر بررسی می شود.
چسب نیز مانند تمامی کالاها دارای پیشینه تاریخی می باشد. در ابتدا از خون حیوانات برای چسباندن کالاها استفاده می شد اما با مرور زمان از صمغ گیاهان به عنوان چسب استفاده شد که در مقابل گرما و رطوبت مقاومتر بود. با پیشرفت علم از فسفات و سیلیکات قلیایی جهت چسباندن سنگهای سرامیکی استفاده شد که در مقابل دما و آب مقاوم بوده و کیفیت چسب بالایی دارند.
یکی از کاربردهای چسب، چسباندن کاشی و سرامیک به کف و دیواره های ساختمان می باشد. یک نوع از انواع کاشی و سرامیک، کاشی و سرامیک ساروج می باشد که از سطح صاف و ایزی برخوردار است و باید از چسب مخصوص، که چسب خمیری کاشی می باشد در چسباندن آن استفاده گردد. در هنگام بکار بردن چسب کاشی و سرامیک ساروج باید سطح کاشی و سرامیک کاملا تمیز بوده و عاری از هر گونه آلودگی و برجستگی باشد.

نصب کاشی و سرامیک ساروج با چسب

برای نصب کاشی و سرامیک ساروج، ابتدا باید سطح زیرین کاشی و سرامیک کاملا تمیز باشد و سپس چسب خمیری کاشی را کشیده و با کاردک دندانه دار سطح آن را شیار دار کرد. ضخامت شیارهای ایجاد شده بسته به ابعاد کاشی و سرامیک متفاوت است. معمولا قطر شیارها برای ابعاد کوچک ۵/۰ سانتی متر می باشد که تا ۵/۱ سانتی متر ادامه دارد. بعد از نصب کاشی یکی از کاشی یا سرامیک را جدا کرده تا میزان چسبندگی چسب مشخص گردد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.