مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب کاشی و سرامیک هنکل جدید

آنچه در این مقاله میخوانید...

ملات بندکشی اپوکسی کاشی و سرامیکچسب کاشی و سرامیک هنکل
چسب کاشی سرامیک هنکل

امروز خرید و استفاده از چسب کاشی و سرامیک هنکل که در انواع جدید تولید شده است از هزینه هایی است که در هر ساختمانی استفاده می شود.
شرکت هنکل آلمان از جمله شرکتهایی است که با استفاده از آزمایشگاههای مجهز و کارشناسان مجرب توانسته انواع چسب کاشی جدید را به بازار ارئه دهد به همین جهت برای خرید چسب کاشی هنکل باید از تولیدات جدید این شرکت مطلع بود تا بتوان بهترین استفاده را از خرید چسب کاشی هنکل برد. یکی از روشهای چسباندن کاشی و سرامیک استفاده از ملات بندکشی اپوکسی هنکل است.

ملات بندکشی اپوکسی کاشی و سرامیک

مواد اپوکسی کاملا ضد آب هستند و از استحکام خوبی برخوردار هستند. این ملات از رنگهای سفید و سیاه تشکیل شده که می توان از این ملات در چسباندن انواع سرامیک کف و دیوار بکار برد. در هنگام بکار بردن از ملات بندکشی اپوکسی باید دقت کرد تا شکاف بین سرامیک ها پوشیده شود، در غیر اینصورت پاک کردن آنها از روی سرامیک سخت شده و باعث ایجاد خراش در روی سرامیک می شود.

خرید چسب کاشی

چسب کاشی و سرامیک هنکل

از انواع تولیدات شرکت هنکل در زمینه ساختمانی که از چسبهای جدید کاشی و سرامیک می باشد می توان به چسب تومسیت و سرزیت اشاره کرد که هر کدام از این چسبها دارای کدهای مخصوص به خود هستند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.