مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع چسب کاشی و سرامیک خمیری و پودری

انواع چسب کاشی و سرامیک خمیری و پودریبه صورت یک خمیر یکنواخت قابل استفاده می باشد که دارای مقاومت کششی و چسبندگی بسیار بالائی است.
خمیر بدست آمده در لایه های نازک و یا ضخیم جهت چسبانیدن کاشی ، سرامیک ،‌ سنگ طبیعی ،‌ سنگ مصنوعی ، آجر و سنگ های آنتیک ، به سطوح زیر کار معمول مانند پلاستر سیمانی ، گچ ، سنگ ، موزائیک و کاشی قدیمی استفاده می گردد .
خواصچسب پودری Pa-2000
Pa-2000 به همراه چسب مکمل Pa-2500 ملاتی است که پس از اعمال بر روی سطوح مورد نظر و در دمای متوسط ،‌ ۴۸ ساعت پس از اجرا سخت شده و در اثر سخت شدن هیچگونه کاهش حجمی را بدنبال نخواهد داشت و همین امر باعث اتصال کامل بین مصالح قابل نصب و سطوح زیر کار می گردد . چسب پودری Pa-2000 به همراه چسب مکمل Pa-2500 یک چسب دو جزئی با قدرت چسبندگی بسیار بالا است که لایه ضد آبی را در زیر کاشی ،‌ سرامیک ، سنگ ایجاد می نماید .

استفاده از چسب پودری Pa-2000 به همراه چسب مکمل Pa-2500 دیگر نیازی به عایق کاری سطح زیر کار قبل از نصب کاشی ، سرامیک و سنگ را از بین برده و با بکار گیری این چسب دو جزئی می توان عملیات نصب و آب بندی کاشی ، سرامیک و سنگ را بطور همزمان انجام داد .
این چسب دو جزئی حاوی رزینهای مخصوص و پلیمرهای آکریلیک می باشد که دارای خواص کشسانی و انعطاف پذیری بالا و قادر به جذب حرکات سازه بدون ایجاد هیچگونه ترک خوردگی و شکست می باشد .

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.