مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت رزین براق کننده سنگ آنتیک ۱ لیتری

آنچه در این مقاله میخوانید...

نحوه استفاده رزین سنگقیمت رزین براق کننده سنگ آنتیک عمدهانواع رزین سنگ در نمایندگیقیمت رزین سنگی عمدهتفاوت بین رزین و رزین اپوکسی در چیست؟قیمت رزین سنگ تراورتن مرغوبمی دانی رزین سنگ چیست؟بدانید نحوه زدن رزین روی سنگ انتیک چگونه است؟
قیمت رزین براق کننده سنگ آنتیک

قیمت رزین براق کننده سنگ آنتیک را می توانید در حجم های متفاوت به ویژه یک لیتری از مجرا های گوناگون جویا شوید لذا راحت ترین روش سر زدن به فروشگاه های اینترنتی می باشد. بهترین محصولات را از ما بخواهید.

در ساختمان سازی های مدرن به منظور ایجاد زیبایی های بصری در دکوراسیون داخلی و خارجی از مصالح ساختمانی زیادی استفاده می‌شود که یکی از محبوب ترین آن ها رزین براق کننده سنگ آنتیک می باشد.

سنگ های آنتیک از جمله محصولاتی می باشد که در انواع رنگ و طرح متنوع در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که معمولاً برای ایجاد درخشندگی و براقیت آنها از رزین براق کننده استفاده خواهد شد. و مزیت چسب خمیری آنتیک هم در این مقاله موجود است.

نحوه استفاده رزین سنگ

نحوه استفاده رزین سنگ بسیار آسان است شما ابتدا بر اساس میزان براق بودن به آن تینر اضافه می کنید و البته باید بدانید چه نوع رزینی تهیه کردید که باید از حلال مورد نظر استفاده کنید و بعد ۳۰ درصد وزن رزین حلال زده و خوب ترکییب کرده.

با استفاده از قلمو قبل از آن سطح را تمیز کرده که عاری از گرد و خاک باشد و سپس با قلمو روی آن را از رزین پوشش بدهید تا خوب سطح به رزین آغشته شود و مواظب باشید شره نکند و یکدست این کار را انجام بدهید. در صورت لزوم می توانید این کار را به متخصص برای اجرا بدهید که با کیفیت بهتری صورت بگیرد.

قیمت رزین براق کننده سنگ آنتیک عمده

قیمت رزین براق کننده سنگ آنتیک عمده در این وب سایت نازلترین نرخ بازار خواهد بود زیرا توانسته با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم به محصول از درب کارخانه بهترین شرایط خرید را فراهم نماید.

رزین براق کننده سنگ آنتیک یک مایع شفاف می باشد که به کمک فناوری نانو و بر پایه کوپلیمرهای آکریلیک به تولید رسیده است و یک پوشش بسیار زیبا و مقاوم برای نما بیرونی و سنگ های مصنوعی نما داخلی ساختمان محسوب می شود.

شایان ذکر است در این مجموعه با توجه به حجم سفارش قیمت نهایی متغیر خواهد بود لذا خریداران با بهره مندی از تخفیفات ویژه می توانند شاهد کاهش چشمگیر قیمت این محصول باشند.

 

محصول

 

وزن

 

قیمت

 

رزین

 

۱

 

۱۸۰۰۰۰

انواع رزین سنگ در نمایندگی

انواع رزین سنگ در نمایندگی

امروزه در بازار انواع متنوع رزین سنگ به چشم می خورد که به طور کلی می‌توان آنها را در دو گروه رزین های پلی استر و رزین های اپوکسی تقسیم نمود که در کدام دارای مدل هایی نظیر رزین اکرلیک پایه آب، رزین روغنی براق با خاصیت ضد آب، رزین اپوکسی ویژه سنگ کف، رزین اپوکسی ویژه چوب ها و… می باشند.

انواع رزین سنگ در نمایندگی پایتخت با سطح کیفیت عالی و قیمت تضمین شده به دو صورت حضوری و اینترنتی به فروش خواهد رسید که متقاضیان می توانند برای ثبت سفارش آنلاین هم اکنون از طریق اطلاعات تماس ارائه شده اقدام نمایند.

از دلایل اصلی مراجعه افراد به نمایندگی های معتبر در سطح کشور ارائه کیفیت مورد تایید و همچنین قیمت ارزان می باشد به همین دلیل بیشترین سطح سفارش به نمایندگی تعلق دارد. قیمت محصولات ساختمانی را از دکاردن دریافت نمایید.

قیمت رزین سنگی عمده

قیمت رزین سنگی بسیار مناسب و عمده از تهران ارسال می شود. انواع رزین برای سنگ تراورتن و یا سنگ آنتیک در تهران تولید می شود که شما می توانید از این مرکز تهیه نمایید.

رزین برای براق کردن و محافظت سنگ یا آجر در برابر رطوبت و تغییرات جوی بسیار خوب و عالی است و شما می توانید به بهترین نحو ممکن از آن در ساخت و ساز استفاده نمایید. رزین سنگ از محصولات مرغوب و ماندگار ما است.

تفاوت بین رزین و رزین اپوکسی در چیست؟

مسلما تفاوت بین رزین و رزین اپوکسی است که رزین اپوکسی دو جزئی بوده و باید با هاردنر ترکیب تا در محیط مورد نظر استفاده و خشک شود اما رزین تک جزئی بوده و بر روی سطوح مختلف قرار گرفته و در مجاروت هوا خشک می شود. رزین نباید بر روی سطوح پلاستیکی زده شود که واکنش داشته اما رزین اپوکسی تاثیری بر پلاستیک ندارد.

قیمت رزین سنگ تراورتن مرغوب

قیمت رزین سنگ تراورتن مرغوب

یکی از متخلخل ترین سنگ های موجود سنگ تراورتن می باشد که وجود سوراخ های ریز و درشت بر روی آن هم مزایا و هم معایب به همراه دارد مهمترین مزیت آن این است که به دلیل نفوذ ملات و سیمان به داخل سوراخ ها بسیار مستحکم نصب شده و احتمال رها شدن آن وجود ندارد و عیب آن نفوذ آب و رطوبت به داخل شکاف و شیار ها می باشد که موجب ایجاد ترک های عمیق خواهد شد.

بهترین راهکار ارائه شده استفاده از رزین سنگ تراورتن می باشد اگر بر روی سطح سنگ اعمال شود تمام سوراخ ها را پر کرده و عیب این نمونه سنگ نیز برطرف خواهد شد.قیمت رزین سنگ تراورتن را از دکاردن بخواهید.

قیمت رزین سنگ تراورتن مرغوب را می‌توانید به صورت روزانه از شرکت بازرگانی دکاردن استعلام بگیرید تا با مقایسه نمونه قیمت ارائه شده توسط دیگر فروشندگان خرید مطمئن و به صرفه داشته باشید.

می دانی رزین سنگ چیست؟

می دانی رزین سنگ چیست؟

از مهمترین موارد مصرف رزین سنگ با توجه به ویژگی هایی که دارند می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. انواع آجر نما
  2. سنگ های طبیعی
  3. سطح های سیمانی و بتنی
  4. چوب ها و سنگ های مصنوعی

می دانی رزین سنگ چیست؟ به طور کلی به فرآیندی که با هدف پر کردن درزها و شکاف ها و ایجاد زیبایی و نرمی سنگ با کمک مایع رزین انجام می شود رزین سنگ می گویند.

متقاضیان برای تکمیل اطلاعات بیشتر از نحوه سفارش و چگونگی ارسال بار می توانند با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی سازد. چسب آجر و سنگ را از ما بخواهید.

بدانید نحوه زدن رزین روی سنگ انتیک چگونه است؟

نحوه زدن رزین روی سنگ انتیک بسیار آسان است فقط باید نکاتی را راعایت نمایید و این که رزین سنگ مرغوبی را تهیه نمایید. قیمت رزین سنگ آنتیک بسیار مناسب است.

  1. سطح زیر کار تمیز باشد
  2. از قلمو و یا ابزار خوب استفاده شود
  3. در صورت غلیظ بودن رزین رقیق شود
  4. از حلال مناسب هر نوع رزین استفاده شود
  5. چون ضد آب است یک دست زده شود و در صورت تکرار امکان خشک نشدن وجود دارد

می توانید از قلموی مناسب برای زدن رزین استفاده نمایید و کافی است این ماده را به آرامی روی سطح سنگ و یا هر مصالحی که استفاده کرده اید به مالید و جازه دهید خشک شود و سطح شما بعد از ۲۴ ساعت ضد آب می شود. رزین سنگ کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد و در این مقاله به آنها اشاره شده است و شما می توانید از آن برای ضد آب کردن سنگ و براق کردن و صیقلی نمودن سطح سنگ استفاده نمایید که کیفیت و ماندگاری سنگ را دو چندان می کند. می توانید روش های براق کردن سنگ آنتیک را در اینجا بخوانید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.