مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب بتن ساروج ارزان برای سرامیک

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب بتن ساروج ارزانمقدارمصرف چسب بتنخرید چسب بتن ساروج سرامیک ارزان
قیمت چسب بتن ساروج ارزان

قیمت چسب بتن ساروج ارزان را می توانید با ارزانترین و بهترین درجه کیفی از ما تهیه کنید. چسب بتن یکی از محصولات کاربردی است که به عنوان مکمل پودری و همچنین برای آب بندی استخر کشاورزی و آبی استفاده می شود. چسب بتن ساروج شیمی یکی از محصولات مرغوب و درجه یکی است که برای مشتریان به صورت عمده توصیه می کنیم.

قیمت چسب بتن ساروج

چسب بتن سرامیک ساروج مورد استفاده برای صنعت ساختمان است و برای تولید این محصول از مواد اولیه مناسب و درجه یک تهیه شده است که با تیمی حرفه ای انواع چسب را تولید و عرضه می گردد.

قیمت چسب بتن ساروج

قیمت چسب بتن ساروج ارزان

چسب بتن معمولا دارای انواع مختلفی است که شامل:

  • چسب بتن استحکامی و مکمل پودری
  • چسب بتن آب بندی

از نوع اول برای مکمل پودری استفاده می شود که برای افزایش قدرت و استقامت چسب معمولا استفاده می گردد و خلل و فرج موجود در چسب را کاسته و بافتی محکم به خود می گیرد. و از نوع دوم برای داخل چسب پودری هم می توانید استفاده کنید و به غیر آن برای آب بندی استخرها کارایی دارد و عملکرد عایق را داشته که قبلا از قیر و مواد سنتی برای این امر استفاده می شد اما الان از چسب بتن برای عایق بندی استفاده میشود که مایعی نسبتا رقیق و سفید رنگ است که بعد از استفاده بی رنگ می شود.

قیمت چسب بتن ساروج

مقدارمصرف چسب بتن

برای هر ۲۰ کیلو چسب پودری ۲ تا ۴ لیتر می توانید از چسب بتن استفاده کنید و برای آب بندی بر اساس متراژ سطح مورد نظر تعیین می گردد. که می توانید با قلمو چسب را به سطح استخر زده و تا ۳ بار تکرار کرده و در هر بار ۲ ساعت زمان می دهید تا کار خشک شود.

قیمت چسب بتن ساروج

خرید چسب بتن ساروج سرامیک ارزان

می توانید با مراجعه به همین سایت از این نوع چسب بر اساس مورد استفاده خود تهیه و مطمئن از کیفیت و قیمت آن باشید که مناسب است.

 

 

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.