مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب پودری و خمیری کاشی و سرامیک

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب پودریچسب خمیری
قیمت چسب پودری

قیمت چسب پودری به عنوان یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد بسیار مناسب بر اساس گستردگی استفاده آن می باشد چسب پودری و خمیری از قیمت خوب و ارزانی برخوردارند که علاوه بر این برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک جدید و قدیمی قابل استفاده می باشد. چسب پودری سرامیک تولید شده در شرکت بسیار درجه یک است.

دو نوع چسب برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می گردد که شامل چسب پودری و خمیری است که معمولا از چسب پودری برای نصب سرامیک کف و حتی بدنه استفاده می گردد. چسب خمیری برای نصب کاشی و بیشتر برای دیوار کاربرد دارد.

آیا اطلاعاتی از چسب پودری و خمیری برای نصب کاشی و سرامیک دارید؟

قیمت چسب خمیری

قیمت چسب پودری

این چسب از مواد اولیه کربنات کلسیم تشکیل شده است که در حال حاضر بهترین کربنات در ایران تولید می گردد و برای ساخت چسب الزامی می باشد اما از چسب پودری برای نصب کاشی و سرامیک باید استفاده گردد که برای سرامیک پرسلانی بسیار موثر می باشد.

انواع چسب پودری در شرکت تولید می شود که هریک بر اساس کیفیت دارای تنوع قیمتی می باشد. کار با چسب پودری آسان است با اینکه بسیاری فکر می کنند سخت باشد اما از ملات و دردسر ساخت آن راحت تر بوده و فقط باید از نصاب حرفه ای برای این کار استفاده کنید.

قیمت چسب پودری

 

قیمت چسب پودری

چسب خمیری

این چسب برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می شود و قیمت خوبی دارد و متنوع بوده و آماده به مصرف می باشد. شما می توانید چسب خمیری را به راحتی برای نصب کاشی و حتی روی سطح گچی و یا کاشی رو کاشی استفاده کنید.

شما می توانید برای خرید انواع چسب پودری و خمیری به سایت چسب کاشی و سرامیک مراجعه کنید و محصولات درخواستی خود را با بهترین قیمت سفارش دهید.

جهت دریافت لیست قیمت محصولات چسب کاشی و سرامیک بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

 

[button color=”red” size=”medium” link=”https://tileadhesive.ir/download/tile%20adhesive.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دانلود لیست قیمت چسب کاشی و سرامیک[/button]

 

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.