مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب کاشی پرسلان و پودری ۲۵ کیلوگرم

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب کاشی پرسلان 25 کیلوییخرید پودر پرسلان از سایتچسب پرسلان چیست؟ کاربرد آن چیست؟بهترین چسب کاشی پرسلانی درجه 1
قیمت چسب کاشی پرسلان

قیمت چسب کاشی پرسلان و دیگر مدل ها مانند پودری در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرم را می توانید از فروشگاه های اینترنتی معتبر به راحتی استعلام بگیرید.

چسب کاشی پرسلان برای نصب کاشی های پرسلان که با نام کاشی چینی نیز معروف هستند مورد استفاده قرار می گیرد این نمونه از کاشی ها بر پایه ماسه و در دما و حرارت بالا نسبت به سرامیک تهیه خواهند شد.

چسب کاشی پرسلان یکی از مصالح ساختمانی کاربردی می باشد که در سال های اخیر مورد استفاده زیاد معماران و فعالان در حوزه ساخت و ساز قرار گرفته است.

قیمت چسب کاشی پرسلان ۲۵ کیلویی

قیمت چسب کاشی پرسلان ۲۵ کیلویی در نمایندگی هایی که با تولید کننده همکاری مستقیم دارند بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود زیرا با کوتاه کردن دست دلالان قیمت پایه در دسترس خریداران قرار گرفته است.

در قیمت گذاری چسب کاشی پرسلان عوامل بسیاری دخیل خواهد بود که مهمترین آنها نوع و قیمت خرید مواد اولیه، کیفیت نهایی محصول کارخانه تولید کننده شرایط تورم بازار و… می باشند.

یکی از معتبرترین برندهای سازنده چسب کاشی پرسلان در کیسه های ۲۵ کیلویی برند پومکس می باشد را با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و تکنولوژی به روز دنیا این محصول را با استانداردهای لازم تولید نموده است.

خرید پودر پرسلان از سایت

خرید پودر پرسلان از سایت

از مهمترین مزایای پودر پرسلان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصول بعد از ترکیب شدن با آب ملاتی صاف و همگن می باشد
  • خمیر بعد از سخت شدن در برابر آب کاملاً مقاوم بوده
  • در برابر رطوبت، سرما و گرما مقاومت عالی دارد
  • در دمای -۳۰ تا +۱۳۰ درجه سانتی گراد ثبات کیفیت دارد
  • دارای قدرت چسبندگی فوق العاده بالا
  • خاصیت انعطاف پذیری کنترل شده

خرید پودر پرسلان از سایت دکاردن یک فرصت استثنایی برای مشتریان می باشد که به نمایندگی ها در سطح کشور دسترسی حضوری ندارند آنها می توانند با صرف کمترین زمان و کاهش هزینه های بیهوده بهترین خرید خود را تجربه نمایند.

خرید غیر حضوری از فروشگاه های آنلاین معتبر در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده و از مهمترین علل آن می توان به امکان برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده، دریافت نازلترین قیمت بازار و بهترین درجه کیفیت و غیره اشاره داشت.

چسب پرسلان چیست؟ کاربرد آن چیست؟

چسب پرسلان چیست؟ کاربرد آن چیست؟

کاشی پرسلان یکی از محصولات کاربردی در صنعت ساختمان سازی می باشد که به دلیل استفاده از مواد معدنی و خاک رس ساختار آن شبیه سرامیک بوده اما با حرارت بالا تری پخت شده و از ویژگی های منحصر به فرد آن جذب آب کمتر نسبت به سایر کاشی ها می باشد.

کاربرد اساسی چسب پرسلان نصب انواع متنوع کاشی پرسلان در کف و دیوارهای آشپزخانه، محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی، حمام و… می باشد.

چسب پرسلان چیست؟ کاربرد آن چیست؟ در این مقاله سعی نمودیم این دو پرسش را به بهترین نحو برای متقاضیان پاسخ دهیم لذا جهت کسب آگاهی بیشتر و شناخت بهتر محصول می توانید از مشاوره فروش راهنمایی دریافت نمایید.

بهترین چسب کاشی پرسلانی درجه ۱

بهترین چسب کاشی پرسلانی درجه 1

شایان ذکر است که در بازار برندهای متنوع چسب کاشی پرسلان با کیفیت های متفاوت مورد معامله قرار می گیرند که افراد برای تهیه محصول با کیفیت مطلوب باید به فروشگاه های معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعال هستند مراجعه نمایند.

بهترین چسب کاشی پرسلانی درجه ۱ را از مرکز فروش مقابل جویا شوید که توانسته با کارخانه های تولیدی همکاری مستقیم داشته باشد و همچنین با چندین سال تجربه درخشان در این حوزه توجهات زیادی را به سمت خود جذب نماید.

برای ثبت سفارشات عمده در سراسر ایران می توانید مشخصات خود را در فرم های فروش ارائه شده تکمیل و ارسال فرمایید تا کارشناس فروش بعد از بررسی با شما ارتباط برقرار نماید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.