مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی خرید چسب خمیری در مرکز پخش

آنچه در این مقاله میخوانید...

نمایندگی خرید چسب خمیریقیمت چسب کاشی آنلاینقیمت چسب کاشی پودری پومکسکاربرد چسب خمیری ایرانی چیست؟
نمایندگی خرید چسب خمیری در مرکز پخش

خرید چسب خمیری را می توانید از نمایندگی تهران که معتبرترین مرکز پخش این محصول در کشور می باشد به صورت سنتی یا مدرن اینترنتی انجام دهید.

در صنعت ساختمان سازی مدرن از محصولات کاربردی بسیاری استفاده خواهد شد که یکی از مهمترین آنها چسب های کاشی می باشند که در دو نوع پودری و خمیری به تولید رسیده اند.

چسب خمیری به دلیل آماده به مصرف بودن دیگر نیاز به اضافه کردن آب ندارد و همچنین به دلیل قدرت چسبندگی بالا و خاصیت ارتجاعی مناسب برای نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ آنتیک و … مناسب می باشد.

نمایندگی خرید چسب خمیری

مرکز خرید چسب خمیری به صورت اینترنتی که بهترین شرایط سفارش دهی را برای متقاضیان فراهم نموده این وب سایت می باشد که با همکاری مستقیم با تولید کنندگان محصول را از درب کارخانه برای خریدار ارسال خواهد کرد.

برخی از مهمترین خواص و اثرات چسب خمیری شامل کاهش وزن ساختمان به دلیل حجم کم این چسب و عدم استفاده از مصالح سنگین سنتی، پایداری در برابر گرما و سرما، سرعت اجرای بالا، مقاوم در برابر زلزله های خفیف و تنش های ساختمان، ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به زیرساخت ها و غیره می شوند.

برای خرید مستقیم و بدون واسطه چسب خمیری در برند های معتبر میتوانید با مدیریت فروش سایت در ارتباط باشید تا کاتالوگ محصولات را در اختیارتان قرار داده و با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایید.

قیمت چسب کاشی آنلاین

قیمت چسب کاشی آنلاین

چسب کاشی یک نوع سیمان پرتلند غیر آلی پلیمری محسوب می شوند که با استفاده از ذرات دانه ای و همچنین مواد شیمیایی اصلاح شده به تولید رسیده که برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک به سطوح گوناگون مناسب می باشد.

قیمت چسب کاشی به صورت آنلاین به روز رسانی خواهد شد تا متقاضیان با مشاهده تعرفه ها خریدی سودمند را تجربه نمایند لذا جهت دسترسی به آخرین فایل لیست قیمت میتوان از طریق فضای مجازی به کارشناس فروش سایت مراجعه نمایید.

فرآیند استفاده از چسب کاشی خمیری شامل موارد زیر می شود:

  1. دقت نمایید که سطح زیر کار هموار و تراز باشد
  2. تمیز کردن سطح زیر کار از رنگ، روغن، چربی، گرد و غبار
  3. با کمک ماله دندان دار چسب های خمیری را به صورت افقی و عمودی پهن نمایید
  4. کاشی یا سرامیک مورد نظر را بر روی چسب و قرار داده و با اعمال ضربه توسط چکش پلاستیکی آن را بچسبانید

قیمت چسب کاشی پودری پومکس

قیمت چسب کاشی پودری پومکس

لازم به ذکر است که برای استفاده از چسب کاشی پودری برای تقریباً یک کیسه ۲۰ کیلوگرمی به ۵ تا ۶ لیتر آب احتیاج است تا ملات به دست آمده از چسبندگی و غلظت مناسب برخوردار باشد.

قیمت چسب کاشی پودری پومکس در این مجموعه نازلترین قیمت بازار می باشد زیرا با کوتاه کردن دست دلالان از این معامله موفق به ارائه محصول از درب کارخانه گردیده است.

مشتریان عزیز از اقسام نقاط کشور این فرصت گرانبها را از دست نداده و برای بهره مندی از سود قابل توجه به دلیل وجود درصد تخفیفات ویژه و خدمات ارزنده پس از فروش از طریق تماس تلفنی یا دیگر راه های ارتباطی به مدیر فروش مراجعه نمایید.

کاربرد چسب خمیری ایرانی چیست؟

کاربرد چسب خمیری ایرانی چیست؟

کاربرد چسب خمیری ایرانی چیست؟ در صنعت ساختمان سازی دارای موارد مصرف گوناگونی می باشد که مهمترین آنها شامل نصب سنگ های آنتیک طبیعی و مصنوعی، نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی، ترمیم موضعی کاشی، سرامیک و سنگ، نصب محصول بر روی دیوار پیش ساخته، نصب محصولات روی سطوح مختلف آجری، بلوک، سیمانی و… می شوند.

شایان ذکر است که مشاورین فروش جهت ارائه مشاوره تخصصی آماده پاسخگویی به پرسش های شما در همه زمینه ها می باشند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.