مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

واردات چسب کاشی سرامیک ترکیه ایچسب کاشی دو جزئی چه مزیتی دارد؟فروش انواع چسب کاشی و سرامیک pomexخرید چسب کاشی ضد آب ( استخری)قیمت چسب کاشی خارجینمایندگی چسب هنکل در تهرانقیمت چسب کاشی و سرامیک ساروجبهترین مارک چسب سرامیک چیست؟
قیمت چسب کاشی سرامیک

واردات چسب کاشی سرامیک قبلا بسیار در ایران انجام می شد. اما به دلیل افزایش ارز واردات چسب ترکیه ای به ایران خیلی عاقلانه نمی باشد زیرا هزینه های تولیدی در ایران ارزانتر از واردات چسب به داخل می باشد. از این رو می توانید چسب ارزان و درجه یک خارجی را در ایران تهیه بفرمایید.

چسب کاشی و سرامیک یکی از محصولات مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز است. شما می توانید به راحتی انواع چسب کاشی را برای نصب هر نوع سنگ یا سرامیک و آجر استفاده کنید. که در ندلها و برندهای مختلف در ایران با قیمت ارزانتر از چسب های خارجی و حتی بهتر تولید می شود.

واردات چسب کاشی سرامیک ترکیه ای

ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع چسب خمیری و پودری است. در ایران منابع بسیار بکری وجود دارد و بهترین مواد اولیه در داخل کشور وجود دارد که تولید کنندگان با استفاده از همین مواد توانسته اند بهترین محصولات ساختمانی را در زمان کوتاه تولید و در داخل به فروش برسانند و حتی صادر هم می کنند.

واردات چسب کاشی سرامیک

برای همین در این بخش برخی چسب های ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بدانید که در ایران این چسب ها دارای کاربرد زیادی هستند و قدتر و استقامت چسبهای داخلی بسیار بالا می باشد و دارای انعطاف پذیری زیادی در برابر حرکت می باشد.

چسب کاشی دو جزئی چه مزیتی دارد؟

چسب دو چزئی چیست؟ آیا می دانید از چه موادی درست شده است؟ چسب دو جزئی به شکل پودری است و باید با چسب بتن ترکیب و مورد استفاده قرار بگیرید. شما می توانید به راحتی با استفاده از چسب کاشی پودری دو جزئی هر نوع کاشی و سرامیک یا سنگ و آجر را نصب کنید. در ایران بهترین چسب های پودری به همراه مکمل تولید و به فروش می رسد.

واردات چسب کاشی سرامیک

اما چسب پودری دو جرئی را باید با چسب بتن مخلوط و بعد استفاده نمایید. از اینرو چسب بتن دارای مزیتهای زیادی است که پیشنهاد می شود برای افزایش مقاومت چسب از آن استفاده شود چرا که ممکن است درصد استفاده از چسب بتن پودری در داخل چسب پودری کم باشد و جوابگوی نیاز شما نباشد.

  1. چسب بتن باعث افزایش استقامت چسب می شود
  2. چسب بتن به چسب کاشی انعطاف پذیری می دهد
  3. خاصیت آب گریزی دارد
  4. طول عمر چسب پودری را بالا می برد

فروش چسب کاشی و سرامیک

فروش انواع چسب کاشی و سرامیک pomex

چسب در ایران با انواع برندهای مختلف ساخته و به فروش می رسد. یکی از این برندهای مطرح در ایران چسب کاشی و سرامیک پومکس است. این چسب دارای قدتر و استقامت زیادی است و ماندگاری بالایی در برابر رطوبت دارد. از طرفی با استفاده از این چسب می توانید به راحتی انواع سنگها را نصب کنید و برای استخر نوع به خصوصی چسب تولید کرده تا به راحتی استفاده کنید.

  1. [highlight color=”yellow”]چسب پودری نرمال[/highlight]
  2. [highlight color=”red”]چسب پودری پرسلان[/highlight]
  3. [highlight color=”gray”]چسب پودری پرسلان پلاس[/highlight]
  4. [highlight color=”green”]چسب خمیری[/highlight]
  5. [highlight color=”orange”]چسب بتن[/highlight]
  6. [highlight color=”pink”]چسب بندکشی[/highlight]
  7. [highlight color=”black”]رزین[/highlight]

تمامی این محصولات را در بسته بندی زیبا و کیفیت بسیار عالی تولید می کند که دارای مزیتهای زیادی برای سازندگان و پروژههای عظیم در ایران است از این رو می توانید به راحتی انواع سنگها و پرسلان ها را با استفاده از چسب پودری پرسلان پمکس بچسبانید و نگرانی از افت آن نداشته باشید.

[tie_slideshow]

[tie_slide]واردات چسب کاشی سرامیک [/tie_slide]

[tie_slide] واردات چسب کاشی سرامیک [/tie_slide]

[tie_slide] واردات چسب کاشی سرامیک [/tie_slide]

[/tie_slideshow]

خرید چسب کاشی ضد آب ( استخری)

آیا می دانید از چه مدل چسبی بهتر است خرید کنید؟ آیا می دانید چسب کاشی ضد آب چیست؟ چسب واترپروف یکی از محصولاتی است که بسیار برای استخر و نمای ساختمان و یا داخل ساختمان مرد استفاده است. چسب پودری مخصوص برای فضای مرطوب تولید می شود که دارای کیفیت و مزیت زیادی برای خریداران می باشد.

واردات چسب کاشی سرامیک

شما می توانید از چسب کاشی استخری pomex یا limofix برای چسباند کاشی استخر بهره ببرید و در داخل این چسب ها از بهترین مواد اولیه سیمان و چسب بتن خشک استفاده شده است که باعث افزایش استقامت و طول عمر سازه می شود.

قیمت چسب کاشی خارجی

شاید کمی قیمت چسبهای خارجی از جمله pomex، limofix، henkl گران باشد اما دارای بهترین کیفیت است و شما می توانید با خیال راحت این چسب ها را استفاده کنید و هر نوع سنگ و یا پرسلان را با استفاده از چسب های پودری بچسبانید.

لیست قیمت چسب کاشی عمده

قیمتهای هر یک از این محصولات و برندها متفاوت است اما توصیه می شود برای خرید انواع چسب کاشی و سرامیک درجه یک با ما تماس داشته باشید و مشاوره شوید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

نمایندگی چسب هنکل در تهران

یکی از چسبهای ساختمانی درجه یک و معروف چسب هنکل است که در تهران می توانید با قیمت مناسب و چسب اصل را خریداری نمایید. متاسفانه در تهران نمونه های فیک این چسب تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد که از نظر ظاهر تفاوتی با نمونه هنکل اصل ندارد.

از این رو بهتر است مشتریان چسب هنکل اصل را از نمایندگی ها و مراکز معتبر پخش چسب تهیه بفرمایند تا دچار ضدرر و زیان از خرید خود نشوند از این رو می توانید بهترین چسب کاشی هنکل را از ما خرید کنید که دارای انواع مختلف است:

  1. چسب خمیری
  2. چسب پودری سفید
  3. چسب پودری سیاه
  4. چسب بندکشی

قیمت انواع چسب کاشی

قیمت چسب کاشی و سرامیک ساروج

یکی از برندهای معروف در ایران چسب ساروج است که دارای کیفیت فوق العاده خوبی می باشد و برای همین این چسب را می توانید با مدلها و انواع مختلف از ما خرید کنید البته چسب ساروج شیمی دارای تنوع کیفیت و قیمت می باشد اما بسیار ارزان و مرغوب می باشد.

چسب ساروج شیمی ری در نوع خمیری و چسب پودری در بسته بندی ۱۲ و ۲۰ کیلویی تولید و در داخل به فروش می رسد و نسبت به ساروج اصل ارزان اما کیفیت خوبی دارد و برای استفاده می توانید نمونه تهیه و تست کنید.

فروش چسب کاشی و سرامیک

بهترین مارک چسب سرامیک چیست؟

مارکها و برندهای زیادی در زمینه چسب کاشی و سرامیک در ایران وجود دارد که هر یک دارای مزیتهای زیادی است و قیمتهای تعیین شده هر یک از بنردها فرق دارد اما عامل اصلی در تعیین قیمت، کیفیت است. هرچقدر کیفیت بیشتر شود قیمت افزایش پیدا می کند و برند معروفتر می شود چون مرغوبتر است.

از این رو در ایران بهترین مارکهای کاشی وس رامیک وجود دارد که عبارتند از:

  • چسب کاشی هنکل
  • چسب کاشی پمکس
  • چسب کاشی شیمی
  • چسب کاشی ساروج
  • چسب کاشی یکتا شیمی
  • چسب کاشی لیموفیکس

تنوع چسبهای ساختمانی بسیار زیاد است و این بستگی به عملکرد و سرمایه شما دارد. از این رو می توانید بهترین مارک چسب کاشی و سرامیک را از مراکز معتبر پخش چسب و یا نمایندگی های چسب تهیه بفرمایید.

لیست قیمت چسب کاشی

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.