مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب بتن سرامیک پودری تولیدی استاندارد

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع چسب بتن سرامیکچسب بتن سرامیک چسب بتن سرامیکویژگی چسب بتنطریقه مصرف چسب بتن سرامیک پودریطریقه استفاده از چسب بتن آب بندیفروش چسب بتن سرامیک پودری استاندارد
خرید چسب بتن

چسب بتن سرامیک یکی از مکمل های مورد نیاز برای چسب سرامیک از نوع پودری است. برای استفاده از چسب سرامیک پودری بیشتر از چسب بتن استفاده می گردد و داخل آن بکار می رود تا بدین وسیله استحکام بیشتری به چسب بدهد و مقاومت و استقامت و از طرفی چسبندگی چسب دو چندان می گردد.

چسب بتن یکی از محصولات کاربردی و جانبی جدای ناپذیر از چسب پودری است و از این چسب برای استقامت و افزایش این مسئله استفاده می گردد  و این چسب دارای انواع مختلفی می باشد و برندهای زیادی در این زمینه تولیدات داشته اند.

آیا می دانید از چسب بتن چگونه استفاده کنید؟ چه مقدار استفاده نمایید؟

چسب بتن سرامیک

انواع چسب بتن سرامیک

  1. چسب بتن استحکامی
  2. چسب بتن آب بندی

چسب بتن استحکامی: معمولا از این چسب برای چسب پودری استفاده می شود و برای اینکه چسبندگی بالا رود بکار می رود و داخل چسب پودری که بیشتر برای نصب سرامیک استفاده می شود ریخته می شود و عملیات نصب صورت می گیرد.

چسب بتن آب بندی: از این چسب همانگونه که از نامش مشخص است برای آب بندی و جلوگیری از نفوذ آب استفاده می شود و عملکرد مثل عایق دارد ولی امروزی تر و پیشرفته است و جایگزین قیر می باشد که در گذشته از آن برای عایق کاری و آب بندی استفاده می شد که امروزه این ماده جایگاه خوبی در صنعت ساختمان پیدا کرده و بیشتر بکار می رود.

چسب بتن سرامیک چسب بتن سرامیک

ویژگی چسب بتن

چسب بتن دارای کیفیت خوبی است و منحصر به فرد بوده و کاربرد آن باعث می شود که سازه سبک باشد و عمق کمتری را اشغال کند همچنین قابلیت اتصال نسبت به قیر بیشتر است و طول عمر بالایی دارد.

 

طریقه مصرف چسب بتن سرامیک پودری

معمولا از این چسب برای مکمل پودری استفاده می شود که چسب بتن با بالاترین کیفیت توسط شرکت ما تولید شده است. و به ازای هر ۲۰ کیلو چسب پودری ۲ تا ۴ لیتر از چسب بتن استفاده می شود. و باید دقت شود که مواد به خوبی مخلوط شود و یکنواخت شده و قبل از استفاده سطح مورد نظر تمیز باشد و با حوصله نصب گردد.

 

چسب بتن سرامیک

طریقه استفاده از چسب بتن آب بندی

این چسب در دو حالت استفاده می شود که در حالت اول با چسب پودری مخلوط می شود و برای فضاهای آبی بکار می رود.

در حالت دوم از چسب بتن آب بندی به صورت مستقیم استفاده می شود و از آن برای سطوح مثل استخر کشاورزی یا آبی استفاده می شود و با قلمو به سطح مورد نظر زده شده و تا ۳ مرحله تکرار می گردد و در هر مرحله ۲ ساعت زمان داده تا خشک شود. بعد از آن یک لایه شفاف و ضخیم روی سطح مورد نظر قرار می گیرد که مانع نفوذ آب می شود.

چسب بتن سرامیک

فروش چسب بتن سرامیک پودری استاندارد

این چسب با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در شرکت تولید می شود که دارای نشان استاندارد بوده و بسیار مناسب برای ساخت پروژه های شما است. می توانید با مراجعه به سایت چسب کاشی و سرامیک این ماده ارزشمند را تهیه نمایید.

چسب بتن سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.