مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب سرامیک خمیری کف ایرانی با قیمت عمده

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب سرامیک خمیری کفچسب سرامیک ایرانی
چسب بتن

چسب سرامیک خمیری جزء مواد شیمیایی بوده است که برای نصب کاشی و سرامیک کاربرد دارد. چسب سرامیک خمیری بسیار پر کاربرد است و میان نصابان و مغازه داران شناخته شده است و برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک کارایی دارد اما باید بدانید که تنوع زیادی در برند چسب هست و شما بهتر است چسب های با کیفیت را تهیه کنید.

چسب سرامیک خمیری ایرانی ساروج شیمی ری یکی از بهترین چسب های موجود در بازار است که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی دارد و مهمتر این که در طول زمان ماندگاری خوبی دارد.

چسب سرامیک خمیری

چسب سرامیک خمیری کف

چسب خمیری معمولا از موادی مثل سیلیس، رزین، و مواد و افزودنی های مختلفی تشکیل شده است که رزین در چسبندگی موثر بوده و باید درصد استفاده آن مشخص باشد و این ماده در چسبندگی موثر است و چون گران است شاید درصد کمتری اضافه شود ولی شرکت چسب های خمیری درجه یک تولید می کند که از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده و در طی زمان استقامت بالایی دارد.

چسب سرامیک خمیری

چسب سرامیک ایرانی

چسب یکی از موادی است که مدت کوتاهی است در داخل تولید می شود اما در مراکز ایران مثل اصفهان، تهران و … این ماده با ارزش کاملا اصولی و مرغوب تولید می گردد و به خارج از ایران هم صادر می شود و ایران در زمینه تولید چسب کاملا خودکفا بوده و نمونه های ایرانی از خارجی بسیار بهتر و استقامت و چسبندگی خوبی دارد و از نظر قیمت مناسب بوده و در صورت خرید عمده  و تناژ می توانید سود بیشتری داشته و تخفیف قائل شویم.

چسب خمیری برای کف می توانید استفاده کنید که در بسته های ۱۲ کیلویی معمولا تولید می شود و باید قبل استفاده سطح مورد نظر تمیز باشد و هیچ موادی به آن اضافه نکنید و سعی شود مقدار استفاده درست باشد و خوب سطح مورد نظر را پوشش دهید و بعد کاشی را با کمی فشار نصب کنید.

چسب سرامیک خمیری

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.