مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ایقیمت چسب کاشی
پخش عمده چسب کاشی ترکیه ای

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای یکی از برند های مطرح در بازار است که انواع چسب خمیری و پودری را با بهترین نوع می توانید تهیه کنید. چسب پودری ترکیه ای رویال یکی از بهترین مواد است که برای پرسلان بسیار ایده آل است. و در داخل کشور تولید می گردد ولی با نام ترکیه ای معروف است و بهترین تولید کنندگان در داخل می سازند.

در ایران انواع چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری  و مکمل های پودری و آببندی برای استخر که حالت عایق کاری دارد تولید می گردد که از محصولات و نمونه های خارجی بسیار بهتر و کارآمدتر است و متاسفانه برند ایرانی خیلی مورد توجه مردم نمی باشد و اعتماد ندارند و این باعث می شود تولید کنندگان با مارکهای خارجی چسب داخلی را بفروشند.

چسبهایی که در ایران تولید می شود به دلیل وجود معادن در کشور از نظر قیمت مناسب  خواهد بود اما برخی مواد جانبی خارجی بوده که بر قیمت موثر است.

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای

رویال یکی از برندهای مطرح در بازار است که به عنوان برند ترکیه ای بفروش می رسد اما در ایران بهترین مواد اولیه وجود دارد که در تولید چسب بسیار لازم است و نسبت به کشورهای  دیگر ارزانتر در می آید و کیفیت خوبی دارد. بهتر است دولت از تولید کنندگان داخل کشور حمایت کند تا بدین وسیله بتوانند چسب تولید شده را به فروش برسانند و نیاز است که فرهنگ سازی شود در مدارس و رسانه به این مسئله توجه شود و هدف گذاری طولانی مدت و مداوم صورت بگیرد تا تمایل مردم به خرید چسب ایرانی بیشتر شود. و تولید کنندگان بتوانند بیشتر تولید کنند و نواقص اگر موجود بود بدین وسیله حل شود.

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای

قیمت چسب کاشی

چسبهای تولید شده بسیار از نظر کیفیت بالا و ارزان است و برای مغازه داران توصیه می شود از چسبهای تولید شده در داخل کشور خریداری نمایند و کمک به صنف تولید کنندگان بکنند.

چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.