مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی پرسلان درجه یک پودری ضدآب و ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب کاشی پرسلانچسب کاشی پرسلان پودریچسب کاشی پودری ایرانی
چسب کاشی پرسلان

چسب کاشی پرسلان یکی از چسب های مورد نیاز در نصب انواع کاشی و سرامیک پرسلان است و بسیار اهمیت دارد که شما از چسب مرغوب و درجه یک برای نصب انواع پرسلان استفاده کنید. چسب پودری پرسلان باکیفیت بوده و از بهترین مواد اولیه است که میتوانید برای نصب از آن بهره ببرید.

برای نصب پرسلان باید از چه موادی استفاه کنید؟ آیا ملات یا سیمان انتخاب خوبی برای نصب پرسلان است؟

شما می توانید برای نصب از چسب استفاده کنید و بدانید که تنها و بهترین گزینه برای نصب پرسلان است و بهتر است از چسب به دلیل مواد داخلی آن استفاده کنید.

آیا می دانید پرسلان چیست؟

چسب کاشی پرسلان

پرسلان از دسته کاشی و سرامیک های بزرگی است که بیشتر برای کف استفاده می شود و در ابعاد بسیار بزرگ تولید می گردد و مواد تشکیل دهنده آن با سرامیک های قبلی فرق دارد و قدرت جذب آب کمتر از ۰.۵ است و با ملات نمی توانید به خوبی پرسلان را نصب کنید و باید از چسب استفاده نماید.

آیا می دانید از چه چسبی برای نصب باید استفاده کنید؟

 

چسب کاشی پرسلان

چسب کاشی پرسلان پودری

برای نصب پرسلان بهتر است از چسب پودری استفاده کنید چون این چسب مخصوص پرسلان تولید می شود و از طرفی باکیفیت بوده، ضدآب و مقرون به صرفه است و با آب که مخلوط شود باید به خوبی ترکیب شده و سپس بکار رود و ماندگاری خوبی دارد.

 

چسب کاشی پرسلانچسب کاشی پرسلان

چسب کاشی پودری ایرانی

چسب های تولید شده در کشور از بهترین مواد اولیه و بهترین ترکیبات شیمیایی صورت می گیرد و متخصصین در این زمینه بسیار فعالیت می کنند و در تلاش هستند تولیدات خوبی را عرضه کنند. چسب پودری مخصوص پرسلان از نوع ایرانی با برند خوب و مطرح در کشور ساخته و ارائه می شود. مشتریان بدانند که چسب های ایرانی تولید شده از بهترین کیفیت و کاملا درجه یک ساخته می شود که پاسخگوی آب و هوای متفاوت در ایران است که گیرش و چسبندگی بالایی دارد.

 

چسب کاشی پرسلان

 

 

 

 

 

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.