مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی پودری ارزان قیمت و درجه یک

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب کاشی پودری چیست؟روش استفاده چسب پودریقیمت چسب کاشی پودری
قیمت چسب کاشی سرامیک

چسب کاشی پودری یکی از محصولات مورد نیاز و به عنوان مصالح ساختمان قابل استفاده و شناخته شده است. این چسب بسیار خوب و ایده آل برای نصب انواع کاشی و سرامیک است باید بسیار دقت کنید که برند خوبی مثل ساروج، یکتا، شیمی ساختمان، هنکل را در این نوع چسب انتخاب کنید که ماندگاری خوبی داشته و ضدآب است.

چرا توصیه به خرید چسب کاشی پودری می شود؟ آیا شما شناختی از چسب پودری دارید؟ آیا می دانید این چسب برای چه مکانی قابل استفاده است و اینکه برای انواع کاشی و سرامیک کاربرد دارد؟

چسب کاشی پودری چیست؟

چسب کاشی پودری در بسته های ۲۰ کیلویی تولید می شود و از طرفی به علت مواد تشکیل دهنده کاملا ضدآب بوده و در برابر آب مقاومت و استقامت خوبی در آزمایشگاه نشان داده و همچنین به صرفه است زیرا با افزودن آب دو چندان شده و کفیت بالایی دارد زیرا بر پایه سیمان است و در زمان کوتاهی می توانید نصب را انجام دهید چرا که بار سازه در این روش سبکتر و برای انواع پرسلان می توانید بکار ببرید.

چسب کاشی پودری

روش استفاده چسب پودری

و بهتر است غیر از چسب برای نصب پرسلان از مواد دیگر استفاده نشود. فقط باید در اجرای نصب کاشی با چسب دقت شود نصاب حرفه ای باشد باید بداند چه مواردی را در نصب رعایت کند به عنوان مثال سطح مورد نظر را تیشه ای کند باید زمانی اندک به مواد اجازه فعل و انفعالات دهد، کاشی را مرطوب کند سطح مورد نظر را تمیز نماید و کارهایی را که پیش نیاز است به خوبی رعایت کند.

چسب کاشی پودری

قیمت چسب کاشی پودری

این چسب دارای کیفیت بالا و بر این اساس قیمت خوبی دارد و اگر به صورت تناژ و عمده تهیه کنید قیمت شکسته و ارزانتر برای شما محاسبه می شود و بخصوص در شرایط پرداخت نقدی سود بیشتری می کنید. ولی کیفیت بالا در تعیین قیمت موثر بوده و توصیه می شود برای مصالح ساختمانی بیشتر به کیفیت توجه کنید تا در طول زمان عملکرد بهتری داشته باش و دوباره کاری نشود و امکان ارسال به سراسر کشور ممکن است.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.