مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین چسب کاشی و سرامیک پودری رویال

آنچه در این مقاله میخوانید...

بهترین چسب کاشیچسب کاشی و سرامیک پودری
هنکل

بهترین چسب کاشی و سرامیک را می شناسید؟ چسب کاشی و سرامیک پودری در انواع مختلف مرغوب و غیر مرغوب وجود دارد. اما رویال یکی از بهترین چسبهای تولید شده در تهران است که با بهترین درجه کیفی تولید و بفروش می رسد این چسب در بسته ۲۰ کیلویی با ظاهری زیبا و مشتری پسند تولید می گردد. از نظر کیفیت کاملا صادراتی بوده و ایده آل است.

چسب پودری یکی از بهترین چسبهایی است که در چند سال اخیر تولید شده است و به دلیل مواد تشکیل دهنده ای که دارد و بر پایه سیمان است قدرت چسبندگی خوبی دارد و می توانید هر نوع کاشی را نصب کنید.

بهترین چسب کاشی و سرامیک چیست؟ آیا می دانید؟

بهترین چسب کاشی

بهترین چسب کاشی

رویال یکی از برندهای مطرح در بازار چسب کاشی و سرامیک است و این چسب در مقدار زیاد هر روزه تولید و به فروش می رسد و بر اساس کیفیتی که دارد قیمت بسیار مناسبی داشته و قابل فروش در بازارهای جهانی می باشد. این چسب چون بر پایه سیمان است قدرت و استقامت بالایی دارد و در طی زمان بسیار ماندگار بوده و برای فضای بیرونی می توانید از آن و حتی برای پرسلان استفاده کنید.

این چسب در برابر تغییرات جوی و آب و هوای متفاوت عملکرد خوبی داشته و ضد آب می باشد.

بهترین چسب کاشی

چسب کاشی و سرامیک پودری

چسب کاشی و سرامیک پودری رویال را می توانید برای نصب انواع کاشی و سرامیک بکار ببرید و با افزودن آب این مقدار بیشتر شده و دو برابر می گردد و بر این اساس به صرفه برای مشتری است. در کشرهای اروپایی بیشتر از چسب پودری استفاده می کنند و با آب مخلوط کرده و ماده همگن و یکنواختی بدست آورده و سپس نصب کاشی صورت می گیرد. فروش این چسب در خارج از ایران بسیار بوده و به کشورهای زیادی مثل گرجستان، رومانی، عراق و … صادر شده است.

بهترین چسب کاشی بهترین چسب کاشی

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.