مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چسب کاشی ضد آب خمیری و پودری

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید چسب کاشی ضد آبکاربرد چسب کاشی و سرامیک پودریفروش چسب کاشی ضد آب
تولید چسب کاشی ضد آب

تولید چسب کاشی ضد آب خمیری و پودری در ایران و بهترین کارخانه ها صورت می گیرد. چسب خمیری و چسب پودری مورد نیاز در صنعت ساختمان است و بهترین انتخاب برای نصب نسل جدید کاشی و سرامیک ها و پرسلان، اسلب، سنگ آنتیک است. چسب کاشی ضد آب تولید شده از بهترین مواد اولیه رزین و سیلیس و… ساخته شده و در اختیار مصرف کننده قرار داده.

تولید چسب کاشی ضد آب

 

چسب کاشی و سرامیک دارای تنوع بوده و نوع ضد آب بیشتر برای فضاهای مرطوب قابل استفاده است. دو نوع چسب پودری و خمیری را می توانید برای فضاهای مرطوب استفاده کنید و قیمت چسب ضد آب کمی از معمولی گرانتر است.

تولید چسب کاشی ضد آب

یکی از چسب های مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز چسب خمیری و پودری است. این دو نوع چسب بر اساس اصول فنی در کشور تولید و عرضه می گردد و برای نصب کاشی و سرامیک در بخش مرطوب توصیه می شود از چسب خمیری ضد آب استفاده کنید. و برای فضای خشک چسب خمیری معمولی کفایت می کند.

تولید چسب کاشی ضد آب

کاربرد چسب کاشی و سرامیک پودری

چسب کاشی وسرامیک پودری محدودیتی از نظر استفاده ندارد و برای تمام بخش های ساختمان، فضای بیرونی و داخلی قابل استفاده است. اما اگر بخواهید کیفیت چسب را بیشتر کنید می توانید از چسب بتن برای افزایش استقامت چسب استفاده نمایید. و بهترین روش این است که در خرید چسب پودری توجه ویژه ای در انتخاب محصول و برند داشته باشید و از طرفی محل مود استفاده را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن انتخاب خوبی انجام دهید.

تولید چسب کاشی ضد آب

چسب پودری در بسته های ۲۰ کیلویی تولید و عرضه می گردد. مشتریان که در خارج از کشور هستند می توانند انواع چسب خمیری و پودری را از ما تهیه کنند و بدانند که دارای استاندارد و سرتیفیکیت اروپا است.

فروش چسب کاشی ضد آب

برای خرید چسب کاشی و سرامیک ضد آب می توانید با ما  از طریق سایت مرتبط شده و چسب مورد نیاز را سفارش دهید.

تولید چسب کاشی ضد آب

منبع: www.gluecenter.ir

 

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.