مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید چسب کاشی پودری سرامیک ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

تولید چسب کاشی پودریچسب کاشی ایرانی
نمایندگی چسب کاشی خمیری

تولید چسب کاشی در زمان نه چندان دور در ایران آغاز شده است و قبلا در کشورهای خارجی تولید و وارد ایران میشد. اما تولیدکنندگان توانستند با این فناوری آشنا شوند و بهترین چسب کاشی و سرامیک خمیری و پودری ساخته و عرضه نمایند و بدین وسیله چسب جزء مواد مهم مصالح ساختمانی قرار گرفت این نوع چسب برای نصب انواع پرسلان، آنتیک لازمه.

امروزه از چسب بسیار برای ساخت و ساز استفاده می شود که قبلا خیلی شناخته نشده بود. اما باید توجه شود که مقدار و نوع چسب درخواستی رعایت شود و به اندازه تهیه گردد. البته نصاب برای اجرای کار با چسب باید حرفه ای باشد و با چسب و نحوه کار با آن آشنا باشد. چسب جایگزین خوبی برای ملات است و شما در نسل جدید کاشی نمی توانید از ملات استفاده کنید و زمانبر و پر هزینه است.

 

تولید چسب کاشی پودری

چسب پودری یکی از بهترین مواد و مصالح ساختمانی است که خوشبختانه در کشور و کاملا اصولی تولید می گردد. این چسب در بسته ۲۰ کیلویی موجود است و با آب مخلوط می گردد و بکار گرفته می شود. البته باید نحوه ساخت و مخلوط کردن آن را بدانید که به خوبی مخلوط شود و ۵ تا ۶ لیتر آب استفاده شود. از چسب کاشی پودری می توانید علاوه بر این برای فضای داخلی استفاده کنید برای فضای بیرونی و آب و هوای مختلف کارایی دارد و مثمر ثمر است

چسب کاشی ایرانی

چسبهای ایرانی بسیار کارامد بوده و از بهترین مواد اولیه و کاملا کارشناسی ساخته می شود و بهتر است به برند ایرانی اعتماد کنید و بدانید که با کیفیت ترین چسب ها در داخل تولید می گردد که در اکثر شهرهای ایران که شامل: تهران، مشهد، اصفهان، اهواز و…. بفروش می رسد و مرکز تولید چسب بیشتر در تهران و اصفهان می باشد. تولید چسب کاشی در تهران صورت می گیرد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.