مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پودر بندکشی رنگی استاندارد و ضمانتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید پودر بندکشی رنگی استانداردقیمت پودر بندکشی ضد آب پومکستولید پودر بندکشی آنتی باکتریالنحوه استفاده از پودر بند کشی چطوره؟
خرید پودر بندکشی رنگی استاندارد

خرید پودر بندکشی رنگی استاندارد با کیفیت و ضمانتی را می توانید از شرکت دکاردن به صورت عمده انجام دهید و با پرداخت قیمت مناسب در کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

پودرهای بندکشی در انواع مختلف و با هدف بر نمودن فاصله میان کاشی و سرامیک نصب شده به تولید رسیده اند که علاوه بر قابلیت هایی همچون پیشگیری از نفوذ رطوبت عمده زیبایی کاشی کاری را نیز بر عهده دارند.

پودرهای بندکشی که در بازار عرضه شده اند در دو نوع پایه سیمان و پایه اپوکسی خواهند بود که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند برای شناخت بهتر انواع محصولات کافیست با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید پودر بندکشی رنگی استاندارد

خرید پودر بندکشی رنگی استاندارد از نمایندگی پایتخت با بهترین شرایط و امکانات و در دو شیوه حضوری و اینترنتی امکان پذیر است تا نیاز بازار داخلی را تامین نماید.

یکی از پر فروش ترین انواع پودر بندکشی نوع رنگی آن می باشد که به دلیل همخوانی و تناسب داشتن با رنگ کاشی و سرامیک در طیف رنگی وسیعی به تولید رسیده که از قابلیت های دیگری همچون پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت نیز برخوردار است.

جهت برقراری ارتباط مستقیم با مرکز فروش تهران می توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت اقدام نمایید و با دریافت مشاوره تخصصی بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

قیمت پودر بندکشی ضد آب پومکس

قیمت پودر بندکشی ضد آب پومکس

پودر های بندکشی ضد آب بعد از ترکیب شدن با آب ساختاری کاملا واترپروف و ضد آن را ایجاد می نمایند که بعد از استفاده و خشک شدن در برابر نفوذ رطوبت کاملا مقاوم هستند زیرا ماده اصلی تشکیل دهنده این پودر رزین ها می باشند.

قیمت پودر بندکشی ضد آب پومکس با توجه به سطح کیفیت بسیار عالی که دارد بسیار مناسب می باشد و توانسته رضایتمندی خریداران را جلب نماید برای اطلاع از قیمت روز از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

در کارخانه پومکس برای تولید این محصول از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و جهت رضایتمندی خریداران در رنگ بندی متنوع به بازار عرضه شده که از پرفروش ترین رنگ های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سفید
  2. مشکی
  3. قرمز
  4. خاکستری
  5. زرد
  6. آبی
  7. سبز
  8. قهوه ای
  9. نارنجی
  10. صورتی

تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال

تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال

تولید پودر بندکشی آنتی باکتریال بسیار رواج پیدا کرده زیرا این محصول به دلیل جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها و میکروب ها و مقاومت در برابر مواد شوینده شیمیایی در محیط های بسیاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی از کاشی و سرامیک آنتی باکتریال استفاده شده در نتیجه برای بندکشی آنها نیز بهترین راهکار استفاده از پودر های بندکشی آنتی باکتریال می باشد که در مقایسه با سایر انواع این محصول از قیمت بالاتری برخوردار است.

نحوه استفاده از پودر بند کشی چطوره؟

نحوه استفاده از پودر بند کشی چطوره؟

نحوه استفاده از پودر بندکشی چطوره؟ بسیار ساده و راحت خواهد بود ابتدا لازم است سطح زیر کار کاملاً تمیز و خشک باشد و ۲۴ ساعت از زمان نصب کاشی و سرامیک گذشته باشد سپس برای داشتن ملات با غلظت مناسب با نسبت ۴۰ به ۶۰ آب و پودر را ترکیب نموده و بعد از داشتن ملاتی یکنواخت با کمک کاردک پلاستیکی آن را در عمق برندها اعمال نمایید لذا توصیه می شود برای داشتن استحکام و آب بندی بهتر بعد از گذشت ۴۸ ساعت از بند کشی به آرامی بر روی آنها آب بریزید.

برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر از طریق درگاه های ارتباطی به مشاور فروش سایت مراجعه نمایید تا بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.