مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید پودر بندکشی رنگی پومکسقیمت پودر بندکشی آجر قهوه ایقیمت پودر بندکشی خارجی لیموفیکسطرز تهیه ملات بندکشی آجر می دانی؟
خرید پودر بندکشی رنگی پومکس

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس به صورت حضوری و اینترنتی در نمایندگی تهران با برند پومکس امکان پذیر است جهت سفارش دهی شما را به مرکز فروش مقابل دعوت می نماییم.

پودر های بندکشی محصول پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌رود که از ترکیب نمودن مواد پلیمری، سیمان، فیلترهای معدنی، رنگدانه ها و مواد آلی به دست آمده‌ اند.

اگر بعد از نصب کاشی، سرامیک، سنگ، آجر، موزاییک و… در محیط مختلف ساختمان از بندکشی مناسب با پودر های بندکشی با کیفیت استفاده نشود امکان نفوذ آب به زیرساخت ها وجود خواهد داشت و بعد از آن خسارت ‌های زیادی به سازه وارد می گردد.

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس

خرید پودر بندکشی رنگی پومکس با قیمت و کیفیت تضمین شده را می‌توانید از شرکت بازرگانی پیشرو انجام دهید و با بهره مندی از بیشترین حاشیه سود در تجارت خود پیشرفت کنید.

برخی از مزیت های چشمگیر پودر بندکشی رنگی پومکس شامل داشتن خواص آنتی باکتریال، آماده به مصرف بودن و نحوه اجرای آسان، رنگ بندی متنوع، سطح صاف و صیقل بعد از خشک شدن، دارای قدرت چسبندگی عالی با سطوح درزها، با اجرای درست داخل درز ها را تو پر و متراکم می نماید، در برابر نفوذ آب کاملاً مقاوم و… می شوند.

میزان استفاده از این محصول بدین صورت می باشد که برای ۵ متر مربع سطح کاشی و سرامیک شده با درز ۶ میلی متر به یک کیلو گرم پودر بندکشی پومکس احتیاج است.

قیمت پودر بندکشی آجر قهوه ای

قیمت پودر بندکشی آجر قهوه ای

بعد از نصب آجر در سطوح مختلف از جمله نمای ساختمان باید از پودر های بندکشی مخصوص استفاده نمود تا بهترین عملکرد را شاهد باشید زیرا این محصولات از پودر های معدنی بر پایه رنگ های طبیعی به تولید رسیده اند در نتیجه در برابر تابش مستقیم آفتاب مقاوم بوده و تغییر رنگ نخواهند داشت.

قیمت پودر بندکشی آجر قهوه ای با در نظر گرفتن سطح کیفیت و برند سازنده تعیین و از طریق مجموعه های گوناگون اطلاع رسانی خواهد شد تا فعالان در حیطه ساخت و ساز که خواستار عمده این محصول هستند بدون دغدغه نسبت به سفارش دهی اقدام نمایند.

شایان ذکر است که قیمت نهایی در این مجموعه با توجه به حجم سفارش تعیین خواهد شد بنابراین هرچه سفارش دهی بیشتر باشد از قیمت نازل تری برخوردار خواهید بود.

قیمت پودر بندکشی خارجی لیموفیکس

قیمت پودر بندکشی خارجی لیموفیکس

این محصول در بسته بندی پلمب اولیه به مدت یک سال در محیطی به دور از گرما و سرما و رطوبت ماندگاری خواهد داشت پس دقت کافی و لازم را در محیط نگهداری آن داشته باشید تا بهترین عملکرد را از آن شاهد باشید.

این محصول در بسته بندی هایی با حجم ها و برندهای متفاوت در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته که پرفروش ترین آنها بسته بندی های ۵ کیلویی در مدل های رنگی و غیر رنگی با برندهای پومکس، لیموفیکس و ساروج می باشند‌.

قیمت پودر بندکشی خارجی لیموفیکس به دلیل هزینه های واردات نسبت به برندهای داخلی بالاتر خواهد بود اما همواره به دلیل کیفیت قابل قبول سفارشات زیادی را سمت خود معطوف نموده است لذا تنها راهکار کاهش قیمت خرید مستقیم از شرکت وارد کننده می باشد.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر می دانی؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر می دانی؟

طرز تهیه ملات بندکشی آجر می دانی؟ برای آماده سازی آن ها تنها کافیست پودر بندکشی آجر آماده را با میزان مناسب آب تقریباً ۱۵ درصد نسبت به پودر بندکشی مخلوط نمایید و بعد از میکس کردن مواد به خوبی و تهیه ملات همگن عملیات بندکشی را با کمک قلم بندکشی شروع نماید و بین آجر ها را برای بند های عمودی از بالا به پایین و بند های افقی از سمت چپ به راست انجام دهید و به کمک برس نرم پلاستیکی ملات های باقیمانده در لبه های دیوار را تمیز نمایید.

اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از کارشناس فروش راهنمایی دریافت کنید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.