مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب سرامیک از مرکز پخش

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چسب سرامیک پودریقیمت چسب سرامیک پرسلان ایرانیپخش چسب خمیری سرامیکچسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟
خرید چسب سرامیک

خرید چسب سرامیک را می توانید از مرکز پخش تهران با بهترین قیمت و کیفیت بازار انجام دهید و با برقراری ارتباط مستقیم با تولید کننده سود قابل توجهی را از آن خود نمایید.

چسب سرامیک در صنعت ساختمان سازی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و معمولاً به صورت پودری می باشد که با استفاده از آن می توان انواع سرامیک را بر روی کف و بدنه سالن ها نصب نمود.

چسب سرامیک پودری از انواع مناطق های خشک محسوب می شوند که بر پایه سیمان طراحی و تولید شده و به دلیل وجود پلیمر ها در ساخت آن بعد از ترکیب شدن با آب  و خشک شدن کاملاً در برابر نفوذ آب مقاوم می باشد.

خرید چسب سرامیک پودری

خرید چسب سرامیک پودری را میتوانید با بهره مندی از درصد تخفیفات ویژه به صورت عمده انجام دهید و شاهد کاهش چشمگیر قیمت نهایی محصول باشید.

چسب سرامیک پودری به صورت نیمه آماده می باشد و برای استفاده باید با درصد مشخصی آب ترکیب شود تا ملاتی کاملا همگن و یکنواخت را ایجاد نماید که برای نصب کاشی و سرامیک بسیار بهتر از ملات های سنتی می باشد.

در زمان خرید چسب سرامیک پودری به این نکته دقت نمایید که برای هر مترمربع به حدود  ۳ الی ۵ کیلوگرم چسب پودری نیاز دارید که این مساحت برای چسب کاشی خمیری ۵ الی ۶ کیلو گرم خواهد بود.

قیمت چسب سرامیک پرسلان ایرانی

قیمت چسب سرامیک پرسلان ایرانی

سرامیک پرسلان که با حرارت بیشتری نسبت به سرامیک های معمولی به تولید رسیدند درصد آب کمتری را نیز جذب می نمایند در نتیجه برای نصب آن ها باید از چسب های سرامیک پرسلانی استفاده شود سرامیک و چسب پرسلان به دلیل مقاومت بالایی که در برابر نفوذ آب دارند برای نصب در محیط های مرطوب از جمله حمام و سرویس های بهداشتی گزینه ایده ‌آل خواهد بود.

قیمت چسب سرامیک پرسلان ایرانی نسبت به برندهای وارداتی به صرفه تر خواهد بود و به دلیل کیفیت مرغوبی که دارد در بازارهای فروش نظر مثبت طرفداران زیادی را جلب نموده است.

جهت دستیابی به فایل لیست قیمت چسب سرامیک پرسلان در برند های مختلف می توانید از طریق درگاه‌های ارتباطی ارائه شده در انتهای سایت به مدیر فروش مراجعه نمایید.

پخش چسب خمیری سرامیک

پخش چسب خمیری سرامیک

چسب خمیری سرامیک که در برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است به صورت خمیر آماده به مصرف می باشد که برخلاف نوع پودری نیاز به ترکیب شدن با آب را ندارد به همین دلیل مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

پخش چسب خمیری سرامیک به صورت غیرحضوری در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته زیرا متقاضیان در اقسام نقاط کشور که به نمایندگی ها و واحد های تولید کننده دسترسی مستقیم ندارند می توانند به راحتی از فروشگاه های آنلاین معتبر اقدام به خرید نمایند.

در صورت خرید عمده و اینترنتی از تولید کننده از درصد تخفیفات استثنایی و همچنین خدمات ویژه پس از فروش بهره مند شوید و بهترین تجربه خرید خود را به ارمغان آورید.

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟

چسب کاشی خمیری بهتر است یا پودری؟ طبق بررسی های صورت گرفته این دو محصول در بازار های فروش بسیار پرطرفدار می باشند اما نوع پودری از مزیت های بیشتری برخوردار است که برخی از آنها عبارتند از:

  • برای استفاده در محیط های مرطوب مناسب تر خواهد بود
  • مقدار مصرف چسب کاشی پودری در هر متر مربع کمتر از چسب کاشی خمیری است
  • از نظر قیمت گذاری به صرفه تر خواهد بود
  • تاریخ مصرف نوع پودری بیشتر از خمیر می باشد
  • تعداد برندهای تولید کننده نوع پودری بیشتر از خمیری می باشد

برای ثبت سفارش هر یک از چسب های کاشی خمیری و پودری میتوانید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.