مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید چسب کاشی عمده زیر قیمت بازار

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید چسب کاشی عمدهقیمت چسب کاشی خمیری در بازارقیمت چسب کاشی کوچک پودریقیمت چسب کاشی 5 کیلویی خمیری
خرید چسب کاشی

خرید چسب کاشی را میتوانید به صورت عمده و به زیر قیمت بازار از نمایندگی های رسمی در هر کشور انجام دهید و با بهره مندی از شرایط فوق‌العاده بیشترین حاشیه سود را کسب نمایید.

چسب کاشی از مواد شیمیایی مختلفی به تولید رسیده که با توجه به مواد تشکیل دهنده دارای دو نوع پودری و خمیری می باشد که با هدف نصب و چسباندن انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک و … به بازار عرضه شده است.

سه مورد از اصلی ترین ترکیبات چسب کاشی شامل سیمان پرتلند غیر آلی، ماسه ریز و افزودنی های چسب دار می باشند که به این محصول قدرت چسبندگی فوق العاده ای بخشیده اند.

خرید چسب کاشی عمده

خرید چسب کاشی عمده را معمولاً فروشندگان جزئی این محصول و صاحبان پروژه های عظیم ساختمانی انجام خواهند داد تا با پرداخت نازلترین قیمت ها در کسب و کار خود پیشرفت نمایند.

از مهم ترین مزایای چسب کاشی نسبت به ملات های سنتی می توان به مقاومت و استحکام بسیار بالا، قابلیت ضدآب بودن، به صرفه بودن از نظر اقتصادی و همچنین نحوه اجرای ساده آن اشاره نمود.

چنانچه مایل به خرید عمده چسب کاشی به صورت غیر حضوری هستید فرصت را از دست نداده و اکنون جهت استعلام قیمت و موجودی با مدیر فروش وبسایت ارتباط مستقیم  برقرار نمایید تا محصول مورد نظر از درب کارخانه و با قیمت خط تولید برایتان ارسال گردد.

قیمت چسب کاشی خمیری در بازار

قیمت چسب کاشی خمیری در بازار

چسب کاشی خمیری یک محصول آماده به مصرف می باشد زیرا از قبل و در فرآیند تولید با آب ترکیب شده و به صورت آماده در اختیار مشتری قرار گرفته لذا این موضوع یکی از دلایل استقبال بیشمار افراد از این مدل چسب کاشی می باشد.

چسب کاشی خمیری در بازار با برندهای متنوع داخلی و خارجی مورد خرید و فروش قرار گرفته اند که تولیدات ایرانی از فروش بالاتری برخوردار است زیرا محصولات وارداتی تا زمان رسیدن به بازار و عبور از گمرک مدت زمان طولانی را طی نموده اند که به تاریخ انقضاء آنها نزدیک می باشد.

قیمت چسب کاشی خمیری در بازار ثابت نمی باشد و با در نظر گرفتن ملاک های زیادی تعیین خواهد شد به همین دلیل پیشنهاد می شود حتماً قبل از سفارش جهت مشاهده فایل به روز قیمت ها اقدام نمایید.

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

قیمت چسب کاشی کوچک پودری

برخی از مهمترین مزایای استفاده از چسب کاشی پودری شامل موارد زیر می شوند:

  1. مقاومت در برابر نفوذ آب بعد از خشک شدن
  2. پایدار بودن در برابر شرایط محیطی مختلف گرما و سرما
  3. قدرت چسبندگی فوق العاده
  4. خاصیت ارتجاعی بالا
  5. دوام و ماندگاری طولانی
  6. مقاوم در برابر آب زلزله های خفیف
  7. دارای خاصیت آنتی باکتریال
  8. قبل از مخلوط شدن با آب تاریخ انقضا دو ساله

قیمت چسب کاشی کوچک پودری در راستای جلب رضایت و خرسندی مشتری در این مرکز پخش نازلترین قیمت بازار خواهد بود زیرا با حذف واسطه ها محصول مستقیماً در دسترس خریدار قرار گرفته است.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی خمیری

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی خمیری

کارخانه تولیدی ساروج یکی از محبوب ترین برندهای تولید انواع چسب های ساختمانی می باشد که توانسته چسب کاشی خمیری را در بسته بندی هایی با حجم های متفاوت و با کیفیت عالی به بازار عرضه نماید.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی خمیری در برندهای متنوع با توجه به سطح کیفیت متفاوت خواهد بود مشتریان می توانند برای دریافت کاتالوگ محصولات و همچنین مقایسه قیمت ها به مدیر فروش مجموعه مراجعه نمایند.

شایان ذکر است که رضایتمندی خریدار اولویت اصلی این شرکت بازرگانی می باشد بنابر این اگر در زمان تحویل بار نقصی را مشاهده گردید بدون نگرانی محصول را مرجوع کنید تا سریعا پس از تعویض ارسال گردد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.