مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چسب کاشی و سرامیک پودری عراق

آنچه در این مقاله میخوانید...

صادرات چسب کاشیچسب کاشی و سرامیک پودریطرز تهیه چسب سرامیک پودری
صادرات چسب کاشی

صادرات چسب کاشی از ایران به کشورهای مختلف صورت می گیرد. ایران بهترین چسب کاشی و سرامیک صادراتی را با قیمت مناسب تولید می کند. چسب کاشی پودری یکی از بهترین انتخابهای شما برای صادرات به عراق می تواند باشد. که در بسته بندی ۲۰ کیلویی عرضه می گردد.

آیا می دانید ایران یکی از بهترین تولید کنندگان چسب در سراسر خاورمیانه است؟ آیا می دانید که ایران پتانسیل بالایی در تولید هر محصولی دارد؟ شما می توانید از طریق این شرکت بهترین چسب های کاشی و سرامیک را تهیه نمایید.

صادرات چسب کاشی

یکی از بهترین و سود آورترین تجارتها برای هر شخصی خرید چسب کاشی و صادر به دیگر کشورها می تواند باشد. ایران پتانسیل و انرژی خوبی در تولید هر نوع چسبی دارد. مشتریان می توانند برای خرید چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری با ما مرتبط بشوند.

پودری

چسب کاشی یکی از اقلام مهم در صنعت ساختمان سازی می باشد. که می توانید بدین وسیله بهترین ها را از ما فراهم کنید. با بستهبندی زیبا و شکیل و کاملا حرفه ای.

چسب کاشی و سرامیک پودری

یکی از بهترین نوع چسب کاشی، چسب پودری است. این چسب قابل استفاده برای نصب هر نوع سرامیک می باشد. و کار با آن آسان و راحت است. شما می توانید در زمان کوتاه بخش وسعی را با چسب اجرا نمایید. چسب سرامیک پودری را می توانید برای کشور عراق از ما بخرید.

طرز تهیه چسب سرامیک پودری

شما باید با آب این ماده را مخلوط کنید. و به خوبی ترکیب نمایید. و مقدار آب معمولا ۵ تا۶ لیتر است. که پس از ترکیب می توانید استفاده نمایید. باید نکاتی را رعایت کنید:

  • سطح تمیز باشد
  • تراز باشد
  • از کاردک دندانه دار استفاده شود
  • به خوبی از چسب آغشته شده باشد

عراق یکی از کشورهایی است که حوادث زیادی را از سر گذرانده است. و به دلیل جنگ های زیادی که در این کشور رخ داده است. خرابی بسیار زیاد می باشد. و چسب کاشی و سرامیک یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت و ساز در این کشور می باشد. برای خرید با ما تماس بگیرید.

انواع چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.