مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات چسب کاشی پودری ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

صادرات چسب کاشیچسب کاشی پودری ارزان
صادرات چسب کاشی

صادرات چسب کاشی زمان خیلی زیادی نیست که انجام می شود و یکی از بهترین مواد و کالایی که پتانسیل بالایی دارد برای صادرات چسب پودری است و این چسب با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک به خارج صادر می شود. چسب پودری تولید شده در تهران و اصفهان و شهرهای مختلف انجام می شود و این چسب با درجه کیفی قابلیت فروش در بازارهای جهانی دارد.

صادرات یکی از بهترین راههای ممکن برای ورود ارز به داخل است و از طرفی سود بیشتری داشته و سبب افزایش رونق اقتصادی می شود. چه چسبی بهتر است صادر شود؟ آیا چسب پودری را می توانیم صادر کنیم؟

صادرات چسب کاشی

صادرات چسب کاشی

یکی از انتخابهای شما می تواند چسب کاشی پودری باشد این چسب در بسته بندی ۲۰ کیلویی و زیبا عرضه می شود. فقط نکته ای که برای صادرات باید توجه شود این است کیفیت کالا کم نباشد که مشتریان را از دست بدهد و یا در ابتدا کیفیت خوب باشد و در طی زمان کم شود. باید کیفیت را در یک سطح مناسب قرار داده شود تا علاوه بر مشتریان قدیمی، مشتریان جدید وارد این چرخه شوند.

چسب پودری برای صادرات باید دارای مشخصهایی باشد و داشتن کیفیت خوب یک بخش آن است و برای اینکه از کشور خارج شود باید دارای استاندارد ملی باشد و علاوه بر آن باید دارای سرتیفیکیت اروپا باشد تا بدین وسیله اجازه خروج بار را از مرزهای کشور بدهند. که خوشبختانه شرکت دارای مدارک فوق می باشد و چسب با بهترین کیفیت به شما در هر کشوری باشید ارسال می شود.

صادرات چسب کاشی صادرات چسب کاشی

 

چسب کاشی پودری ارزان

قیمت چسب کاشی بسیار با درجه کیفی رابطه دارد و هرچه قیمت بیشتر، در کیفیت  اثر دارد. و از طرفی باید به این مسئله توجه شود محصولات مرغوب ارسال شود. اما چسبهای پودری تولید شده در شرکت از بهترین قیمت و کیفیت برخوردار است.

صادرات چسب کاشی

 

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.