مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع چسب کاشی و سرامیک هنکل جدید

آنچه در این مقاله میخوانید...

روش استفاده از چسب کاشی و سرامیک
چسب کاشی سرامیک هنکل

شرکت هنکل آلمان یک شرکت تولید کننده انواع چسب کاشی و سرامیک با تکنولوژی جدید می باشد که از طریق نماینده فروش چسب کاشی و سرامیک در ایران، انواع چسب کاشی و سرامیک را به فروش می رساند.
شرکت هنکل آلمان در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی مانند چسب کاشی و سرامیک با سابقه ۱۲۰ ساله، در ایران نمایندگی فروش و تولید داشته که تحت لیسانس هنکل در حال فعالیت هستند.شرکت هنکل در زمینه تولید انواع چسب کاشی و مواد و محصولات شیمیایی و همچنین انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند اسپری بدن و چسب مو در حال فعالیت می باشد.

روش استفاده از چسب کاشی و سرامیک

در نصب کاشی و سرامیک می توان از دو روش استفاده کرد:
روش قدیمی که در این روش ماسه و سیمان به همراه مقداری آب ترکیب شده و ملات آماده شده را در محل نصب ریخته و کاشی را روی آن می چسبانند.
روش جدید که در این روش ابتدا باید محل نصب کاشی و سرامیک کاملا زیرسازی شده و بعد ملات آماده شده که مخلوطی از ماسه و سیمان و کمی اب نم ناک می باشد را در کف ریخته و با شیب یک درصدی که به آن برای هدایت آب به راه آب می دهیم، کاشی را روی آن می چسبانیم. لازم به ذکر است به ملات خود باید مقداری پودر سنگ و سیمان سفید برای افزایش قدرت چسبندگی اضافه می گردد.
شرکت هنکل آلمان برای انواع کارها، چسبهای مختلفی را تولید کرده که یکی از این چسبها، چسب کاشی و سرامیک سرزیت می باشد که در بسته های ۴۰۰ الی ۶۰۰ گرمی تا ۱۳ کیلویی به فروش می رسد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.