مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چسب کاشی و سرامیک خمیری پودری

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب کاشی و سرامیکچسب کاشی و سرامیک خمیریچسب کاشی و سرامیک پودری
لیست قیمت چسب کاشی

فروش چسب کاشی و سرامیک را می توانید از طریق سایت صورت می گیرد که انواع چسب کاشی و سرامیک تولید و عرضه می گردد. چسب بتن، چسب خمیری، چسب پودری، چسب بندکشی از انواع چسب بوده که در ایران تولید می گردد و برای نصب کاشی پرسلان و غیر پرسلان کاربرد داشته است. چسب خمیری و پودری مرغوب را از ما تهیه کنید.

فروش چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک جزء محصولات مورد نیاز برای صنعت ساختمان است و برای این که بتوانید محصول با کیفیت تهیه کنید باید اشراف و آگاهی کامل از چسب داشته باشید. آیا از چسب خمیری و پودری برای نصب کاشی و سرامیک استفاده کرده اید؟

فروش چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی یکی از مواد مورد نیاز برای نصب است. امروزه دیده می شود که چسب جایگاه خوبی نسبت به قبل در ساختمان سازی دارد و این محصول در ایران و بهترین کارخانه های داخلی تولید می شود. شما می توانید انواع چسب مورد نیازتان را از ما تهیه کنید.

فروش چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک خمیری

این چسب بر پایه رزین است و به غیر از رزین از مواد دیگری تشکیل شده است که بهتر است باکیفیت باشد تا خروجی محصول مرغوب باشد و این چسب در بسته های ۱۲ کیلویی بیشتر خریدارای می شود و نیازی به افزودن هیچ ماده ای حتی آب داخل آن نیست و می توانید بعد از خریداری مستقیم استفاده کنید. برای دیوار و نصب کاشی بیشتر استفاده می شود.

فروش چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک پودری

این چسب برپایه سیمان است و از مواد اولیه سیلیس و موادآلمانی تشکیل شده است که بعد از تهیه باید با آب مخلوط و بعد استفاده شود. چسب پودری برای کف و دیوار قابل استفاده می باشد و شما می توانید این چسب را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایید و بدانید که چسب پودری در  بسته ۲۰ کیلویی ساخته و در ترکیب با آب ۲۵ کیلو چسب ایجاد می شود.

فروش چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.