مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چسب کاشی | پخش انواع چسب پودری نانو

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب کاشی نانوقیمت چسب کاشی پودری 20 کیلوییقیمت چسب کاشی کوچک خمیریانواع چسب کاشی پودری
فروش چسب کاشی

فروش چسب کاشی در نمایندگی پخش انواع چسب پودری نانو به صورت حضوری و اینترنتی انجام خواهد شد تا نیاز بازار داخلی به بهترین نحوه ممکن تامین گردد.

یکی از پرفروش ترین چسب های ساختمانی که توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده چسب کاشی می باشد که با استفاده از آن می توان کاشی و سرامیک را بر روی سطوح مختلف نصب نمود.

در فرمولاسیون تولید چسب های کاشی از ترکیبات شیمیایی و معدنی مختلفی در کنار آ فناوری نانو استفاده خواهد شد تا این محصول از قابلیت ها و توانایی های بسیاری از جمله مقاومت در برابر نفوذ آب به زیرساخت ها برخوردار باشد.

فروش چسب کاشی نانو

فروش چسب کاشی نانو با بهترین قیمت و کیفیت بازار در این مجموعه انجام خواهد شد لذا مشتریان برای ثبت سفارش غیر حضوری می توانند با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشند.

برخی از مهمترین ویژگی های چسب کاشی نانو شامل مقاومت در برابر مواد شوینده اسیدی و بازی، کاهش وزن ساختمان، نحوه اجرای ساده، سرعت عمل بالا، مقاومت آن در برابر تغییرات دما بعد از خشک شدن، ضدآب و عایق رطوبتی، قابلیت اجرا بر روی سطوح افقی و عمودی، مقاوم در برابر نور خورشید، دارای خاصیت ضد جلبک و ضد شوره، فاقد انقباض و جمع شدگی و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.

مجموعه هایی که در زمینه فروش جزئی این محصول فعال هستند یا مجریان ساختمانی برای پروژه های بزرگ می توانند این محصول را به صورت عمده از واحد تولید کننده خرید نمایند.

قیمت چسب کاشی پودری ۲۰ کیلویی

قیمت چسب کاشی پودری 20 کیلویی

چسب کاشی پودری یکی از پرطرفدارترین انواع این محصول به شمار می رود که به دلیل داشتن مزایایی همچون قیمت ارزان تر و مقدار مصرف کمتر نسبت به چسب کاشی خمیری بیشترین سطح سفارشات را به خود اختصاص داده است.

چسب های کاشی پودری به صورت نیمه آماده می باشند که برای استفاده باید با درصد مشخصی از آب ترکیب شوند تا مناطق همگن و یکنواخت حاصل شود بطور کلی برای هر کیلوگرم چسب کاشی پودری تقریباً ۲۰ الی ۲۵ درصد وزن آن آب اضافه میشود.

قیمت چسب کاشی پودری ۲۰ کیلویی با در نظر داشتن درجه کیفیت تصویب خواهد شد زیرا قیمت و کیفیت محصول همواره با یکدیگر در رابطه مستقیم هستند و طبیعتاً محصولات مرغوب تر از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

چسب های کاشی کوچک عموماً به صورت خمیر آماده به مصرف می باشند که نحوه اجرای آن بسیار ساده و سریع خواهد بود به همین دلیل مورد توجه ویژه متقاضیان قرار گرفته اند.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری در برندهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی بسیار به صرفه تر خواهد بود لذا مشتریان برای استعلام قیمت روز انواع برند ها می توانند با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشند.

قابل توجه خریداران محترم برای نصب کاشی های کوچک با چسب خمیری لازم است که ابتدا سطح زیر کار را از گرد و غبار و چربی تمیز و خشک نمایید سپس چسب را بر روی سطح اعمال کرده و با ماله دندانه دار بر روی آن شیار ایجاد نمایید و کاشی یا سرامیک مورد نظر را نصب کنید.

انواع چسب کاشی پودری

انواع چسب کاشی پودری

انواع چسب کاشی پودری که در بازارهای فروش مورد معامله قرار گرفته اند شامل چسب پودری پرسلان، چسب پودری آب بند، چسب پودری کف و چسب پودری دیواری می‌شوند که متقاضیان برای خرید عمده آن ها می توانند به مرکز فروش مقابل مراجعه نمایند.

در این مقاله در تلاش بودیم که متقاضیان را با انواع چسب کاشی پودری و خمیری آشنا نماییم لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش سایت در تماس باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.