مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش چسب کاشی پودری و صادراتی

آنچه در این مقاله میخوانید...

فروش چسب کاشی صادراتیقیمت چسب کاشی کوچک خمیریصادرات چسب کاشی پودری پرسلانیفروش چسب کاشی در تهران عمده
فروش چسب کاشی

فروش چسب کاشی با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب از فعالیت‌های اصلی بازرگانی دکاردن محسوب می شود که توانسته بهترین نوع پودری و صادراتی را با شرایط عالی به بازارهای فروش عرضه نماید.

با توجه به این موضوع که در گذشته برای نصب کاشی و سرامیک از ملات های سنتی استفاده می‌شد در چند دهه اخیر و پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت ساخت و ساز شاهد محصولات ویژه از جمله چسب کاشی بوده‌ایم که جایگزین روش‌های قدیمی شده‌اند.

چسب کاشی در انواع مختلف پودری و خمیری به دلیل استحکام بالا و مقاومت عالی در برابر نفوذ آب مورد استقبال معماران و مجریان ساختمان قرار گرفته است.

فروش چسب کاشی صادراتی

فروش چسب کاشی صادراتی با قیمت و کیفیت تضمین شده در نمایندگی های رسمی انجام خواهد شد و مشتریان می توانند سفارشات خود را به صورت حضوری و اینترنتی ثبت نمایند.

خوشبختانه کشور ایران توانسته در زمینه تولید مصالح ساختمانی مانند چسب کاشی بسیار پیشرفت نماید به گونه ای که با بهره مندی از مواد اولیه مرغوب این محصول را با کیفیتی مطابق استانداردهای جهانی تولید نموده است.

از مهم ترین مزیت های چسب کاشی که سبب شده این محصول خواهان زیادی در سایر کشورها داشته باشد می‌توان به قیمت ارزان، کیفیت عالی، مناسب محیط زیست، تهیه شده از سیمان، بسته بندی های متنوع و… اشاره نمود.

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

قیمت چسب کاشی کوچک خمیری

از ویژگی های فوق العاده چسب کاشی خمیری قابلیت بالای آن در برابر نفوذ آب می باشد که این ویژگی موجب شده این محصول بیشتر در محیط ‌های در معرض رطوبت مورد استفاده قرار بگیرد.

طریقه استفاده از چسب کاشی خمیری به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. سطح زیر کار را از هرگونه چربی گرد و غبار تمیز نموده
  2. چسب کاشی مورد نظر را با کاردک شانه دار بر روی سطح اعمال نمایید
  3. کاشی یا سرامیک را بر روی آنها قرار داده و محکم نمایید
  4. بعد از گذشت ۲۴ ساعت بند کشی میان آنها را انجام دهید
قیمت چسب کاشی کوچک خمیری را میتوانید به صورت مستقیم از این مجموعه استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن نرخ ها با سایر فروشگاه ها بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید برای این منظور کافیست از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

صادرات چسب کاشی پودری پرسلانی

صادرات چسب کاشی پودری پرسلانی

لازم به ذکر است که کاشی پرسلان که در بازار ایران با نام کاشی چینی نیز شناخته می‌شود برپایه ماسه و در دمای بالا حرارت دیده و از کاشی های سرامیکی مقاوم تر و متراکم تر می باشد.

چسب کاشی پودری پرسلانی مخصوص کاشی های نامبرده به تولید رسیده و به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا احتمال ترک ‌خوردن کاشی ها را به صفر رسانده است.

صادرات چسب کاشی پودری پرسلانی یکی از فعالیت‌های تخصصی این مرکز فروش می باشد که توانسته با سال ها تجربه درخشان در این حوزه مورد استقبال خریداران واقع شود و سفارشات زیادی را به سمت خود معطوف نموده است.

فروش چسب کاشی در تهران عمده

فروش چسب کاشی در تهران عمده

چسب کاشی پودری و خمیری که در بازار به چشم میخورد دارای برندهای بسیاری از جمله پومکس، ساروج، لیموفیکس و… می باشد که هر کدام دارای بسته بندی های متنوع می باشد.

فروش چسب کاشی در تهران به صورت عمده انجام خواهد شد تا نیاز بازار به بهترین نحو تامین گردد لذا فروشندگان جزئی این محصول در سراسر کشور برای پرداخت قیمت مناسب تر و کسب سود بیشتر همواره اقدام به خرید عمده از نمایندگی پایتخت می نمایند.

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی از نحوه سفارش و چگونگی ارسال بار می توانید با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید و آگاهی لازم را به دست آورید زیرا رضایتمندی خریدار از اولویت های اصلی این گروه می باشد.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.