مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر بندکشی آجر pomex در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آبقیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگینحوه بندکشی آجر دکوراتیو بدان؟طرز تهیه ملات بندکشی آجر آسان
قیمت پودر بندکشی آجر

قیمت پودر بندکشی آجر pomex در نمایندگی تهران به صورت روزانه اطلاع رسانی میگردد و متقاضیان برای مشاهده آخرین بروزرسانی قیمت می توانند به راحتی اقدام نمایند.

بعد از نصب مصالحی همچون کاشی، سرامیک و آجر برای پیشگیری از نفوذ آب و… باید لایه ای به عنوان بندکشی در بین آنها کشیده شود تا موجب زیبایی و استحکام بیشتر مصالح گردد.

پودر بندکشی آجر در رنگ بندی متنوع و با برندهای گوناگون به بازارهای فروش عرضه شده است مشتریان برای خرید محصولی با کیفیت اصل می‌توانند با ما در این وبسایت همراه باشند.

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب

قیمت پودر بندکشی آجر ضد آب در این شرکت بازرگانی با تخفیفات ویژه همراه بوده و به دلیل حذف واسطه ها نازلترین تعرفه بازار می باشد برای استعلام قیمت روز به مدیر فروش سایت مراجعه فرمایید.

بعد از نصب آجر اگر بندکشی مناسب و درست انجام نشود احتمال نفوذ و نشتی آب وجود خواهد داشت به همین دلیل در سال‌های اخیر استفاده از پودرهای بندکشی آجر ضد آب جایگاه ویژه ای در بین متقاضیان پیدا کرده‌اند.

کارخانه پومکس یکی از فعالان در حوزه تولید چسب های ساختمانی می باشد که با بهره مندی از مواد اولیه درجه یک و امکانات و دستگاه های مجهز این محصول را با کیفیت تضمین شده تولید و به بازار های فروش عرضه نموده است.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگی

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگی

تنوع بالای رنگ ها در پودر بندکشی آجر نسوز باعث شده تا متقاضیان در زمان سفارش دهید حق انتخاب بالایی داشته باشند و رنگ مورد نظر را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند.

شایان ذکر است که از اصلی ترین دلایل استفاده از پودر های بندکشی آجر نسوز با قابلیت های پیشرفته جلوگیری از ایجاد شوره و سفیدک می باشد زیرا در ترکیبات این پودر ها از مواد آهکی و نمک دار استفاده نشده است.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز رنگی با توجه به معیار های بسیاری تصویب خواهد شد که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شوند:

  • درجه کیفیت
  • برند تولید کننده
  • قیمت خرید مواد اولیه
  • حجم و نوع بسته بندی
  • برآورد هزینه های مختلف تولید
  • نوسانات بازار ارز
  • تورم اقتصادی کشور
  • میزان عرضه و تقاضا

نحوه بندکشی آجر دکوراتیو بدان؟

نحوه بندکشی آجر دکوراتیو بدان؟

از مهمترین ویژگی ها و مزیت های پودر های بندکشی آجر می توان به خواص ضد باکتری و آنتی باکتریال، تنوع رنگی بالا، خاصیت ضد اسید، ممانعت از نفوذ آب بعد از استفاده، به هیچ عنوان دچار ترک نمی شود، قدرت چسبندگی بالا، قابلیت استفاده در محیط داخلی و خارجی ساختمان ایجاد استحکام لازم در نمای ساختمان و… اشاره داشت.

نحوه بندکشی آجر دکوراتیو بدان؟ با استفاده از پودر های بندکشی آجر نما به این صورت می باشد که پودر را با میزان  مشخصی آب ترکیب نموده و زمانی که به حالت یکنواخت رسید با استفاده از کاردک پلاستیکی بند ها را تا عمق پر نمایید.

شایان ذکر است که محصولات عرضه شده در سایت مقابل دارای ضمانت مرجوعی می باشند به همین دلیل اگر نقصی را در بسته بندی احساس نمودید با هماهنگی واحد پشتیبانی آن را برگشت بزنید زیرا رضایتمندی خریداران اولویت اصلی این مرکز فروش می باشد.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر آسان

طرز تهیه ملات بندکشی آجر آسان

پودر های بندکشی آجر در رنگ بندی متنوع از جمله سفید، مشکی، طوسی، قرمز، زرد، آبی، قهوه ای، زغالی و … تولید و به بازار های فروش عرضه شده‌اند.

طرز تهیه ملات بندکشی آجر آسان بسیار ساده می باشد لذا خریداران برای دریافت اطلاعات کافی می توانند با مشاور فروش سایت ارتباط برقرار نمایند و با دریافت راهنمایی برای میزان استفاده از آب بهترین عملکرد را در زمان استفاده شاهد باشند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.