مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر چسب سرامیک ایرانی و ضد آب

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر چسب سرامیک ضد آبقیمت چسب کاشی پومکسقیمت چسب کاشی سطلی خمیری و ارزانقیمت چسب کاشی 5 کیلویی لیموفیکس
قیمت پودر چسب سرامیک

قیمت پودر چسب سرامیک ضد آب در برندهای ایرانی و خارجی را می توانید از نمایندگی ها استعلام بگیرید و با مقایسه نمودن تعرفه و کیفیت های انتخاب درست و به صرفه داشته باشید.

چسب کاشی و سرامیک از پرفروش ترین محصولات بازار مصالح ساختمانی محسوب می شود که در دو مدل پودری و خمیری بسیار پرطرفدار بوده و برای نصب انواع کاشی و سرامیک در سطوح مختلف جایگزین ملات های ماسه و سیمان سنتی شده اند.

برای نصب سرامیک در کف و دیوار معمولاً از چسب کاشی پودری استفاده خواهد شد که بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر به تولید رسیده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار می باشد.

قیمت پودر چسب سرامیک ضد آب

قیمت پودر چسب سرامیک ضد آب در برند های مختلف با توجه به سطح کیفیت و حجم و نوع بسته بندی متفاوت خواهد بود لذا مشتریان برای مشاهده کاتالوگ محصولات و انتخاب محصول مناسب می توانند به کارشناسان فروش سایت مراجعه نمایند.

پودر چسب سرامیک ضد آب برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های مرطوب که همواره در معرض تماس مستقیم با آب هستند مانند حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تراس و… یک پیشنهاد عالی و کاربردی می باشد.

استفاده از ملات های سنتی در چند سال اخیر بسیار کاهش یافته زیرا علاوه بر امکان نفوذ و نشتی آب مدت زمان طولانی تری برای نصب صرف می شود و هزینه آن نیز افزایش پیدا می‌کرد.

قیمت چسب کاشی پومکس

قیمت چسب کاشی پومکس

کارخانه پومکس چسب کاشی را در دو مدل خمیری و پودری به بازار عرضه داشته است که نوع پودری آن شامل سه نوع میشود که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  1. چسب پودری کف و دیوار بسته بندی ۲۰ کیلویی
  2. چسب پودری استخری بسته بندی ۲۰ کیلویی
  3. چسب پودری پرسلان دسته بندی ۲۰ کیلویی

قیمت چسب کاشی پومکس نسبت به کیفیت درجه یک این محصول بسیار مناسب خواهد بود به همین دلیل رضایتمندی خریداران را به همراه داشته و از برند های پرفروش بازار داخلی محسوب می شود.

نحوه استفاده از چسب کاشی به صورت می باشد که سطح زیر کار از هرگونه چربی و گرد و غبار یا رنگ قدیمی تمیز شده باشد سپس پودر چسب کاشی را با درصد مشخص با آب ترکیب نمایید و بعد از به دست آوردن خمیر یکنواخت به آن ۵ دقیقه استراحت داده و مجدد مخلوط کنید در آخر با کمک ماله شیاردار چسب را بر روی سطح اجرا و کاشی یا سرامیک را نصب کنید.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری و ارزان

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری و ارزان

چسب کاشی خمیری محصولی آماده به مصرف و بسیار پرطرفدار می باشد که برای استفاده از آن تنها کافیست بر روی سطح کار از قبل تمیز شده اجرا شود.

قیمت چسب کاشی سطلی خمیری و ارزان را از شرکت دکاردن جویا شوید زیرا با سال ها فعالیت به صورت تخصصی در این حوزه توانسته با برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی همکاری مستقیم برقرار نماید و محصولات را بدون واسطه به دست خریدار برساند.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی 5 کیلویی لیموفیکس

از مهمترین ویژگی های چسب کاشی لیموفیکس می توان به مقاومت خمشی فوق العاده، کاربرد آسان، قدرت چسبندگی عالی، پیشگیری از نفوذ آب و… اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این محصول در بسته بندی پلمب اولیه به مدت شش ماه در محیطی به دور از تابش مستقیم آفتاب و رطوبت تاریخ انقضاء خواهد داشت.

قیمت چسب کاشی ۵ کیلویی لیموفیکس در خرید عمده از این وبسایت با تخفیفات ویژه همراه خواهد بود که موجب کسب بیشترین حاشیه سود برای خریدار خواهد شد بنابراین فرصت را از دست نداده و هم اینک از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.