مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر چسب سرامیک پومکس آنلاین

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت پودر چسب سرامیک عمدهقیمت چسب کاشی در تهرانقیمت چسب سرامیک کف پودریقیمت چسب کاشی 12 کیلویی لیموفیکس
قیمت پودر چسب سرامیک پومکس آنلاین

قیمت پودر چسب سرامیک را می توانید در برند پومکس به صورت آنلاین استعلام بگیرید و با مقایسه ‏ آن با تعرفه دیگر برندها خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشید.

برای نصب کاشی و سرامیک در زمان گذشته از ملات ماسه و سیمان استفاده می شد اما در چند سال اخیر استفاده از چسب های کاشی و سرامیک در انواع مختلف رواج پیدا کرده که یکی از پر فروش ترین آنها پودر چسب سرامیک می‌باشد.

پودر چسب سرامیک بر پایه سیمان به تولید رسیده در نتیجه از قابلیت ها و ویژگی های بسیاری از جمله چسبندگی بالا، جلوگیری از نفوذ و نشتی آب و همچنین سازگاری با زیرساخت های مختلف برخوردار است.

قیمت پودر چسب سرامیک عمده

قیمت پودر چسب سرامیک عمده در مجموعه هایی که به صورت تخصصی و حرفه ای در این حوزه فعال هستند بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود در نتیجه مورد استقبال ویژه متقاضیان قرار گرفته است.

چسب کاشی و سرامیک به طور کلی در دو نوع پودری و خمیری به تولید رسیده اند که هر کدام از آنها از نظر ماهیت فیزیکی و مواد تشکیل دهنده و همچنین قیمت گذاری متفاوت می باشند که معمولاً چسب های سرامیک پودری از قیمت مناسب تری نسبت به خمیری برخوردار هستند.

برای سفارش دهی این محصول به صورت عمده از واحد تولید کننده می توانید از مرکز فروش مقابل اقدام نمایید و با بهره مندی از بهترین قیمت و کیفیت خریدی سودمند داشته باشید.

قیمت چسب کاشی در تهران

قیمت چسب کاشی در تهران

یکی از مهمترین دلایل استفاده از چسب های کاشی به جای ملات های سنتی کم کردن بار مرده طبقات می باشد زیرا در زمان استفاده از ملات ماسه و سیمان بار مرده ای که به سازه منتقل میشد در هر متر مربع تقریبا ۴۰ کیلوگرم بود اما امروزه با استفاده از چسب های کاشی این میزان به ۵ الی ۶ کیلوگرم کاهش یافته است.

قیمت چسب کاشی در تهران که توانسته با تولیدکنندگان داخلی همکاری مستقیم داشته باشد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود لذا مشتریان برای دستیابی به آخرین فایل لیست قیمت می‌توانند از طریق فضای مجازی با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشند.

قیمت چسب سرامیک کف پودری

قیمت چسب سرامیک کف پودری

قیمت چسب سرامیک کف پودری نسبت به چسب های خمیری ارزان تر خواهد بود همچنین به دلیل میزان مصرف کمتر این محصول در هر متر مربع در مقایسه با چسب های خمیری از محبوبیت بیشتری در بین متقاضیان برخوردار است.

ملاک های بسیاری در قیمت گذاری چسب های سرامیک دخیل خواهند بود که یکی از مهمترین آنها درجه کیفیت و برند تولید کننده می باشد بدون شک محصولاتی که از مرغوبیت بیشتری برخوردار هستند و در کارخانجات مجهز با مواد اولیه ممتاز تولید شده‌اند نسبت به چسب های ناخالص قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی لیموفیکس

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی لیموفیکس

نحوه استفاده از چسب سرامیک پودری به ترتیب موارد زیر خواهد بود:

  1. سطح زیر کار را از آلودگی های محیطی تمیز نمایید
  2. در ظرف تمیز آب ریخته و پودر را به آن اضافه کنید
  3. تقریباً برای هر کیلوگرم چسب پودری ۲۰ تا ۲۵ درصد وزن آن آب نیاز است
  4. آنها را با کمک همزن برقی ترکیب نموده تا ملاتی یکنواخت حاصل شود
  5. پنج دقیقه به ملات استراحت دهید
  6. بعد از هم زدن کوتاهی ملات قابل استفاده می باشد
  7. کافیست با کمک کاردک شیاردار آن را بر روی سطح اعمال کنید
  8. در آخر کاشی و سرامیک مورد نظر را نصب نمایید

برای استعلام قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی لیموفیکس می توانید به مدیر فروش وب سایت مراجعه نمایید و با آگاهی لازم از تعرفه خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.