مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب اپوکسی سنگ در تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب اپوکسی درجه 1قیمت چسب اپوکسی سنگ ضد آبانواع چسب سنگ در بازارفروش انواع چسب سنگ اپوکسی
قیمت چسب اپوکسی

قیمت چسب اپوکسی سنگ را می توانید در نمایندگی تهران به صورت روزانه استعلام بگیرید و با مشاهده آخر فایل به روز قیمت ها خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید.

چسب اپوکسی که از قدیمی ترین و کاربردی ترین چسب ها در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌رود که دارای انواع مختلفی می باشد که چسب سنگ اپوکسی یکی از پرفروشترین آنها می باشد.

چسب های اپوکسی معمولاً در انواع مختلف تک جزئی، دو جزئی و سه جزئی به تولید رسیده اند که متداول ترین محصول استفاده شده در بازار دو جزئی می باشد که از رزین و هاردنر تشکیل شده است.

قیمت چسب اپوکسی درجه ۱

قیمت چسب اپوکسی درجه ۱ با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همراه با قیمت دلار در نوسان خواهد بود بنابراین متقاضیان جزئی و عمده باید ابتدا جهت استعلام قیمت روز اقدام نمایند.

چسب اپوکسی با کیفیت از ویژگی ها و قابلیت های بی شماری برخوردار خواهد بود که مهم ترین آنها زمان خشک شدن کوتاه و استحکام و مقاومت عالی بعد از خشک شدن می باشد.

چسب های ابوکسی در انواع گوناگون به تولید رسیده اند که از مهمترین آنها می‌توان به چسب اپوکسی سنگ، چسب اپوکسی فلز، چسب اپوکسی فایبرگلاس، چسب اپوکسی بتن، چسب اپوکسی خمیری و… اشاره نمود. قیمت چسب اپوکسی سنگ را از ما بخواهید.

قیمت چسب اپوکسی سنگ ضد آب

قیمت چسب اپوکسی سنگ ضد آب

چسب اپوکسی سنگ علاوه بر قابلیت ضد آب بودن از ویژگی‌های بسیاری همچون قابلیت کشسانی بالا، ‏انعطاف پذیری خوب، مقاومت بالا در برابر فرسایش، سازگاری با طیف وسیعی از مواد، مقاومت شیمیایی و مقاومت در برابر خوردگی، جذب شوک و ارتعاش در محل اعمال و غیره برخوردار می باشد.

قیمت چسب اپوکسی سنگ ضد آب با توجه به برند تولید کننده، سطح کیفیت، نوع و حجم بسته بندی و همچنین نوسانات ارزی و تورم بازار تصویب و از طریق مجموعه های مختلف به اطلاع رسانی خواهد شد تا مشتریان با اطلاع از قیمت روز خریدی مطمئن را تجربه نمایند.

ویژگی منحصر به فرد چسب سنگ اپوکسی که پیشگیری از نفوذ رطوبت می باشد باعث شده به راحتی انواع مختلف سنگ را در محیط های مرطوب و در معرض تماس آب نیز نصب نمود.

انواع چسب سنگ در بازار

انواع چسب سنگ در بازار

چسب سنگ در سه مدل متنوع تولید و در دسترس متقاضیان قرار گرفته است که شامل موارد زیر می شوند:

  1. چسب سنگ پودری (این محصول به صورت نیمه آماده بوده و برای استفاده باید با میزان مشخصی آب ترکیب شود)
  2. چسب سنگ خمیری (این محصول به صورت آماده به مصرف به تولید رسیده که روش استفاده از آن بسیار ساده بوده و برای نصب هر نوع سنگ مناسب است)
  3. چسب سنگ اپوکسی ( این محصول که بر پایه رزین اپوکسی به تولید رسیده معمولاً در دو نوع دو جزئی یا سه جزئی در بازار یافت می شود)

انواع چسب سنگ در بازار با برندهای مختلف مورد خرید و فروش قرار گرفتند که هر کدام از نظر سطح کیفیت و قیمت گذاری متفاوت کنند بود لذا برای داشتن خرید مطمئن و به صرفه می توانید به نمایندگی های فروش رسمی که به صورت تخصصی در این حوزه فعال هستند مراجعه نمایید.

فروش انواع چسب سنگ اپوکسی

فروش انواع چسب سنگ اپوکسی

با استفاده از چسب سنگ اپوکسی میتوان برای نصب سنگ بر روی سنگ یا سنگ بر روی فلز استفاده نمود زیرا این محصول دارای قدرت چسبندگی و استحکام بی نظیری می باشد.

فروش انواع چسب سنگ اپوکسی در شرکت بازرگانی دکاردن با کیفیت ضمانتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه انجام خواهد شد زیر در دو حیطه تولید و توزیع فعال می باشد بنابراین فرصت را از دست نداده و جهت مشاهده کاتالوگ محصول و داشتن انتخابی دقیق با مشاور فروش سایت در ارتباط باشید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.