مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکس دو جزئی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکسخرید انواع چسب بتن خارجینحوه استفاده از چسب بتن اپوکسینحوه استفاده از چسب بتن در استخر چطوره؟
قیمت چسب بتن اپوکسی

قیمت چسب بتن اپوکسی که به صورت دو جزئی میباشد را میتوانید در برند های متعدد از جمله پومکس از نمایندگی ها استعلام بگیرید تا با مقایسه نمودن قیمت ‌ها خریدی فوق العاده داشته باشید.

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی که کاربردهای گسترده ای دارد چسب بتن می باشد که در انواع متنوع تولید و به بازار عرضه شده و شامل چسب بتن اپوکسی و چسب بتن لاتکس می شوند.

چسب بتن اپوکسی بر پایه رزین های اپوکسی اصلاح شده و هاردنر های ویژه به تولید رسیده و به دلیل قدرت چسبندگی و استحکام فوق‌العاده‌ای که دارد در بتن ریزی ساختمان و بسیاری فعالیت های دیگر کاربردی می باشد.

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکس

قیمت چسب بتن اپوکسی پومکس به صورت روزانه در این وب سایت ارائه می گردد برای دسترسی یافتن به آخرین فایل بروزرسانی شده قیمت ها می توانید از طریق فضای مجازی با مدیر فروش در ارتباط باشید.

برخی از مهمترین خواص و اثرات چشمگیر چسب بتن اپوکسی شامل نحوه اجرای آسان، قابلیت اجرا بر روی سطوح مرطوب، مقاومت مکانیکی اولیه و نهایی زیاد، طول عمری برابر با عمر سازه، کارایی بسیار زیاد بر روی سطوح خشک و تر، قدرت چسبندگی زیاد به سطوح مختلف فلزی، آجری، بتنی و… می‌شوند.

کارخانه پومکس که از مجموعه های فعال در حیطه تولید چسب های بتن می باشد این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب تولید و به بازارهای فروش عرضه نموده است.

خرید انواع چسب بتن خارجی

خرید انواع چسب بتن خارجی

در زمان خرید اینترنتی چسب بتن خارجی به دلیل کوتاه کردن دست دلالان بهترین قیمت این محصول ارائه خواهد شد برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توانید با مشاور فروش سایت در ارتباط باشید.

خرید انواع چسب بتن خارجی از طریق نمایندگی پایتخت با نازلترین قیمت بازار و کیفیت درجه یک امکان پذیر است البته برای سفارش دهی میتوان به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نمایید.

انواع  چسب های بتن در بسته بندی های استاندارد و دو مدل اپوکسی و لاتکس تولید و به سراسر کشور پخش شده اند چسب های بتن به دلیل تولید شدن بر پایه سیمان و پلیمر ها دارای قابلیت‌های ویژه‌ای همچون چسبندگی بالا و خاصیت ضد آب بودن می باشند که آنها را یکی از محصولات پرفروش در صنعت ساخت و ساز تبدیل کرده است.

نحوه استفاده از چسب بتن اپوکسی

نحوه استفاده از چسب بتن اپوکسی

نحوه استفاده از چسب بتن اپوکسی به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. قسمت اول این چسب را با میکسر به خوبی هم زده
  2. قسمت دوم را به آن اضافه نمایید و به خوبی مخلوط کنید
  3. زمان میکس کردن تقریباً سه دقیقه می باشد تا ملات یکنواخت حاصل شود
  4. مخلوط به دست آمده را به کمک برس یا غلطک بر روی سطح مورد نظر اجرا نمایید

برای دریافت اطلاعات دقیق تر از شیوه استفاده می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ارائه شده از مشاورین فروش سایت کمک دریافت کرد و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر چطوره؟

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر چطوره؟

از اصلی ترین موارد کاربرد چسب بتن اپوکسی می توان به اتصال بتن تازه و ملات های تعمیراتی به بتن های سخت شده در ترمیم سازه، رفع نشتی و نفوذ آب در محیط های خیس و نم دار مانند استخر، قابلیت تزریق در انواع ترک، نصب الیاف کربن و الیاف شیشه، قابل استفاده برای کاشت بولت و میلگرد به صورت عمودی در بتن خشک و مرطوب و… موارد زیر اشاره نمود.

نحوه استفاده از چسب بتن در استخر چطوره؟ از این محصول می توان به صورت دوغابی و روش ملاتی استفاده نمود که هر کدام از قابلیت ها و ویژگی های بسیاری برخوردار هستند.

در این مقاله سعی نمودیم و اطلاعات کافی و لازم را در مورد چسب بتن ارائه نمایید اما برای تکمیل اطلاعات تخصصی تر به مدیر فروش مراجعه نمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.