مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب بتن مایع برای عایق کاری

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب بتن مایع استحکامیانواع چسب بتن عمدهقیمت چسب بتن آب بندینحوه استفاده از چسب بتن در سیمان
قیمت چسب بتن مایع

قیمت چسب بتن مایع را می توانید از نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی استعلام بگیرید و با دریافت کیفیت عالی بهترین تجربه خرید خود را داشته باشید.

در صنعت ساختمان سازی پیمانکاران و مجریان ساختمانی به دنبال بهترین شیوه برای افزایش استحکام و دوام سازه می باشند که یکی از مهمترین محصولات چسب بتن خواهد بود.

چسب بتن از نظر  ظاهری به صورت مایع خواهد بود که کاربردهای زیادی در ساختمان سازی به همراه خواهد داشت که مهم ترین آن ها عایق کاری و افزایش دوام و مقاومت بتن می باشد.

قیمت چسب بتن مایع استحکامی

قیمت چسب بتن مایع استحکامی در بازار داخلی با نوسان زیادی مواجه بوده است به همین دلیل بهترین راهکار ارائه شده استعلام قیمت روز از مجموعه های گوناگون می باشد.

چسب بتن مایع به طور کلی در دو نوع آب بندی و استحکامی می باشد که به بازار های فروش ارائه شده و هر کدام با توجه به ویژگی های خود از کاربردهای بیشماری  برخورد خواهد بود جهت شناخت بهتر آنها می توانید این مرکز فروش را دنبال فرمایید.

چند مورد از مهمترین کاربردهای چسب بتن استحکامی که توجه هات زیادی را به خود جلب نموده شامل موارد زیر خواهد شد:

  • چسباندن بتن های جدید به بتن قدیمی
  • افزایش چسبندگی ذرات با ترکیب شدن به بتن تازه
  • چسبیدن بهتر ملات تعمیراتی به سطح قدیمی

انواع چسب بتن عمده

انواع چسب بتن عمده

به استحضار می رساند در صورت سفارش عمده از واحد تولید کننده از درصد تخفیفات فوق‌العاده‌ای بهره مند خواهید شد که موجب کاهش چشمگیر نرخ نهایی می گردد بنابراین فرصت را از دست نداده و جهت استعلام قیمت و اطلاع از درصد تخفیف ها به کارشناس فروش مراجعه نمایید.

انواع چسب بتن عمده که در بازارهای فروش مورد معامله قرار گرفته‌اند چسب بتن لاتکس و چسب بتن اپوکسی می باشند که از نظر ساختار و فرمولاسیون تولید با یکدیگر متفاوت می باشد زیرا نوع اپوکسی بصورت دو جزئی بوده و نوع لاتکس به صورت مایع می باشد.

اصلی ترین جوامع هدف جهت خرید عمده چسب بتن پیمانکاران پروژه‌ های عظیم ساختمانی یا فروشندگان جزئی این محصول بر سطح کشور می باشد که با هدف پرداخت قیمت مناسب و کسب سود بیشتر اقدام به خرید عمده نموده اند.

قیمت چسب بتن آب بندی

قیمت چسب بتن آب بندی

چسب بتن آب بندی یک مایع غلیظ پلیمری با حالت امولسیونی محسوب می شود که به دلیل داشتن مواد پلیمری مقاومت خمشی و کششی و همچنین افزایش دوام بتن را به همراه دارد.

چسب بتن آب بندی همانگونه که از نامش پیداست برای عایق کاری و ضد آب نمودن سطوح مختلف از جمله استخر، سر ستون، فونداسیون، سرویس های بهداشتی، نمای ساختمان، آب نماها، چاله آسانسور، محوطه سازی و … کاربردی می باشد.

قیمت چسب بتن آب بندی با در نظر داشتن نوع و حجم بسته بندی و همچنین سطح کیفیت بر برند سازنده آن تعیین خواهد شد و از طریق مجرا های گوناگون اطلاع رسانی میگردد.

نحوه استفاده از چسب بتن در سیمان

نحوه استفاده از چسب بتن در سیمان

جهت استفاده از چسب بتن بعد از تمیز نمودن سطح زیر کار از گرد و غبار و چربی چسب را با آب حل نمایید و بعد از رقیق شدن با سیمان، شن و ماسه مخلوط کنید تا ملاتی خمیری شکل و یکدست حاصل شود درصد اختلاط تقریبا ۵ تا ۲۰ درصد وزن سیمان است.

نحوه استفاده از چسب بتن  در سیمان را شیوه ملاتی می دانند که در این روش چسب بتن به ملات اضافه شده و موجب مقاومت ملات و افزایش خواص آب بندی آن می گردد.

در این مقاله سعی نمودیم  اطلاعات مفید و کاربردی در مورد چسب بتن را در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهیم لذا جهت تکمیل اطلاعات تخصصی تر می توانید از مشاور فروش سایت راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.