مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب بندکشی سرامیک | فروش بهترین درزگیر کاشی و سرامیک

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب بندکشی سرامیک لیموفیکسمقدار مصرف پودر بندکشی نانوفروش بهترین مواد برای بندکشی سرامیکطرز استفاده از چسب نانو بندکشیقیمت پودر بندکشی ضد آب  و نانوخرید اینترنتی پودر بندکشی رنگی مرغوبقیمت پودر بندکشی سفید درجه 1قیمت پودر بندکشی آجر در سایتقیمت چسب نانو کاشی در تهران
قیمت چسب بندکشی سرامیک

قیمت چسب بندکشی سرامیک در ادامه این سایت در دسترس شما قرار داده ایم که چسب بندکشی از محصولات مورد نیاز در صنعت ساختمان است و این ماده با بهترین کیفیت و قیمت عرضه میگردد.

پودر بندکشی در واقع یک نوع ماده خشک می باشد که پس از ترکیب با آب قابل استفاده برای پر کردن  فواصل میان کاشی و سرامیک ها است.

پودر بندکشی با توجه به قابلیت هایی که دارد می‌توان برای سرویس‌ های بهداشتی و حتی بندکشی آجر و سنگ نیز استفاده نمود و این پودر در دو نوع پایه سیمانی و پایه اپوکسی ساخته می شود که در این سایت نیز موجود می باشند.

قیمت چسب بندکشی سرامیک لیموفیکس

قیمت چسب بندکشی سرامیک در این سایت برای فروش با قیمت زیر بازار عرضه می گردد که از لحاظ اقتصادی نیز برای مشتریان و خریداران به صرفه تر می باشد پس در صورت تمایل به صرف کمترین هزینه و کسب بیشترین سود در این صنعت پیشنهاد می شود این فرصت استثنایی و فوق العاده را از دست ندهید و همین حالا جهت ثبت سفارش مورد نظر خود با مشاوران فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت چسب بندکشی سرامیک

همچنین این سایت یکی از بزرگترین عرضه کنندگان چسب بندکشی سرامیک لیموفیکس می باشد که علاوه بر ارائه بهترین و با کیفیت ترین چسب ها، عرضه محصولاتش با تمامی خدمات ارسال پس از فروش همراه است تا شما بتوانید خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

 

نام کالا

 

وزن

 

قیمت

 

پودر بندکشی لیموفیکس

 

۵

 

۷۵۰۰۰

 

پودر بندکشی ساروج

 

۵

 

۴۵۰۰۰

مشخصات فنی پودر بندکشی نانو

چسب بندکشی یکی از مواد کاربردی و مورد نیاز در صنعت ساختمان است و بسیار مورد استفاده می باشد

  1. پودری شکل است
  2. ۵ کیلوگرم عرضه می شود
  3. رنگ بندی متنوع دارد(سفید، سیاه، قهوه ای، کرم …)
  4. نیروی کششی ۱ نیوتن است

موارد کاربرد پودر بندکشی

  1. بندکشی انواع کاشی، سنگ و آجر
  2. مناسب برای کارخانجات تولید و لبنی
  3. پر کردن تمام درزها
  4. قابل استفاده در محیط های مرطوب و سرد

زمان نگهداری چسب بندکشی نانو

در صورت سالم بودن بسته بندی به مدت ۱۲ ماه بدور از رطوبت و نور خورشید ماندگاری دارد.

مقدار مصرف پودر بندکشی نانو

برای محاسبه میزان مصرف پودر بندکشی باید دقت کنید که برخی موارد را رعایت کنید. قبل از اجرای کار سطوح تمیز باشد و از ابزار مناسب استفاده شود تا کار شما حرفه ای باشد.

برای هر متر مربع معمولا باید متراژ را تقسیم در ۱۵ نمایید و عدد بدست آمده مقدار چسب به کیلو است و با تقسیم بر ۵ که وزن بسته ها است تعداد مشخص می شود. مثلا برای ۱۵۰ متر مربع که باید تقسیم بر ۱۵ شود و عدد ۱۰ حاصل شده که باید تقسیم بر ۵ کنید که ۲ عدد چسب بندکشی می شود. یعنی برای ۱۵۰ متر ۲ عدد پودر بندکشی نیاز دارید.

فروش بهترین مواد برای بندکشی سرامیک

فروش بهترین مواد برای بندکشی سرامیک در این سایت به صورت اینترنتی انجام می گیرد که پیشنهاد می‌شود برای سفارش محصول مورد نظز خود از این روش اقدام کنید که علاوه بر به صرفه بودن نیز می توانید سفارشتان را بدون هیچگونه تلاشی دریافت می کنید.
 از دیگر مزایای خرید اینترنتی می‌توان به ارسال به سراسر نقاط ایران در کوتاه‌ترین زمان اشاره کرد که این ارسال نیز به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه دلالی صورت می‌گیرد تا از صرف هزینه‌ های بیهوده و سنگین توسط شما جلوگیری نماید.

شایسته است نیز بدانید رضایت مشتری امری واقع و مهم برای ادامه فعالیت در این صنعت به شمار می‌ رود به طوری که اگر به دستتان رسید و از لحاظ بسته بندی یا تاریخ انقضا معیوب بود می‌تواند آن را برگشت بزنید تا بدون هیچ مشکلی برایتان  تعویض و مجدداً ارسال گردد.

طرز استفاده از چسب نانو بندکشی

ابتدا چسب بندکشی که تهیه کردید را در ظرف مناسب قرار داده و با استفاده از ابزار مناسب باید کار را اجرا نمایید و بعد به ۵ کیلو چسب باید ۱ تا ۲ لیتر آب اضافه کنید و خوب ترکیب نمایید.

خوب ترکیب کردن مهم است تا فعل و انفعالات شیمیایی به درستی انجام شود و بعد باید زمان کوتاه ۵ دقیقه ای بین هم زدن به مواد بدهید. حالا مواد را با استفاده از کاردک اسفنجی روی سطح و درزها کشیده و پر کنید و بعد از ۴۸ ساعت خشک شد قابل استفاده است.

قیمت پودر بندکشی ضد آب  و نانو

قیمت پودر بندکشی ضد آب  و نانو نسبت به سایر مرگ ارزان تر است که جهت ثبت سفارش خود می توانید همین حالا اقدام کنید.

قیمت چسب بندکشی سرامیک

پودر بندکشی ضد آب و نانو به  به‌ دلیل فرمولاسیونی که دارد از کاربرپ و مزایای زیادی بهره مند است که در ادامه به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت .
مهمترین مزایا و کاربرد استفاده از پودر بندکشی ضد آب نانو عبارت اند از:

·         کاملا ضد آب

·         مقاوم در برابر تنش های کششی و فشاری

·         مقاوم در برابر فرسایش

·         در برابر عوامل محیطی مقاوم است

·         رفع نشت و نم زدگی درس ها

·         قابلیت انعطاف پذیری بالا

·          رنگ پذیر بودن پودر بندکشی ضد آب

·         سهولت و سرعت اجرای عالی

·          مناسب برای بندکشی کاشی و سرامیک در سرویس های بهداشتی

·         مناسب برای آشپزخانه و استخر و آب نما ها

·          بند کشی کاشی و سرامیک سنگ و موزاییک

خرید اینترنتی پودر بندکشی رنگی مرغوب

چسب بندکشی از موادی است که استفاده زیادی دارد و از این ماده می توان برای درزگیری هر نوع کاشی و سرامیک استفاده کرد. امروزه خرید اینترنتی پودر بندکشی رنگی بسیار رایج شده است و شما می توانید هر نوع چسب بندکشی را از مراکز معتبر تهیه کنید.

ما در این مرکز بهترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهیم و شما می توانید بهترین ها را از ما تهیه کنید. هدف ما عرضه محصولات ساختمانی کار آمد و مرغوب است که در اختیار خریداران قرار بدهیم.

قیمت پودر بندکشی سفید درجه ۱

پودر بندکشی رنگ بندی متنوعی دارد و قیمت پودر بندکشی سفید مناسب است و این رنگ بسیار مورد استفاده عموم می باشد. امروزه رنگ سفید در دکوراسیون دخلی بسیار مورد استفاده شده و اکثر کاشی و سرامیک ها در رنگهای روشن سفید و یا صدفی استفاده می شود و پودر بندکشی سفید تقاضای زیادی دارد.

شما می توانید برای درزگیری هر نوع کاشی از این چسب استفاده کنید که از مواد خوبی در ساختار آن استفاده شده و گیرش خوبی دارد و کاملا نرم می باشد از این رو توصیه می کنیم برای خرید بهترین مواد ساختمانی با مجموعه دکاردن و مسئول فروش معصومه جعفرزاده صحبت کنید.

قیمت پودر بندکشی آجر در سایت

برای نمای ساختمان بسیار از آجر استفاده می شود و این محصول کارایی زیادی دارد و برای بندکشی آن می دانید از چه ماده ای استفاده کنید؟ مسلما پودر بندکشی بهترین انتخاب است و شما می توانید قیمت پودر بندکشی آجر را از این مرکز در بیاورید.

پودر های بندکشی در رنگ بندی متنوع تولید می شود و در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید بهترین پودر بندکشی را از این شرکت و با بهترین درجه کیفی تهیه کنید.

قیمت چسب نانو کاشی در تهران

امروزه چسب های ساختمانی کاربردهای زیادی دارند و کیفیت این ماده بسیار بالا برای ساخت و ساز است و جایگزین خوبی برای مواد سنتی و قدیمی است. شما می توانید به راحتی از چسب های کاشی و سرامیک که از مواد نانو درست شده است برای هر بخش ساختمان استفاده نمایید.

قیمت چسب نانو کاشی بسیار خوب است و در بسته بندی متنوع تولید و در اختیار شما قرار می گیرد باید بدانید صنعت ساختمان رشد زیادی داشته و از چسب های مختلف در بخش های متفاوت می توانید بهره ببرید.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.