مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب سنگ | فروش انواع چسب سنگ پودری

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب سنگ در تهرانقیمت چسب سنگ نما پودری عمدهفروش چسب سنگ اپوکسی دو جزئیقیمت فروش چسب سنگ ضد آب
قیمت چسب سنگ

قیمت چسب سنگ را می توانید از مجموعه های گوناگون که در زمینه فروش انواع چسب سنگ پودری و خمیری فعالیت می کنند استعلام بگیرید.

یکی از محصولات بسیار پر کاربرد در صنعت ساخت و ساز چسب سنگ می باشد که خوشبختانه در ایران در کارخانجات پیشرفته در انواع متنوع تولید و به بازارهای فروش عرضه شده است.

چسب سنگ معمولاً به صورت دو جزئی بوده و از رزین اپوکسی یا پلی استر تشکیل شده است به همین دلیل دارای مقاومت و پایداری فوق العاده ای نسبت به ملات های سنتی می باشد.

قیمت چسب سنگ در تهران

قیمت چسب سنگ در تهران به دلیل همکاری مستقیم با برترین تولید کنندگان کشور بسیار مناسب و به صرفه خواهد بود برای مشاهده فایل قیمت ها به ادامه این مقاله مراجعه نمایید.

چسب سنگ در انواع مدل های مختلف و برندهای متنوع داخلی و خارجی در بازارهای فروش مورد معامله قرار گرفته که هر کدام از قیمت و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند بنابراین متقاضیان برای دریافت محصول با بهترین شرایط می‌توانند به نمایندگی‌های رسمی مراجعه نمایند.

قابل توجه خریداران گرامی عمده کاربرد این چسب چسباندن سنگ می باشد اما از دیگر موارد مصرف آن می توان به نصب کاشی و سرامیک و قطعات سفالی، اتصال آجر بر روی رمپ، اتصال انواع فولاد به بتن، چسباندن قطعات پیش ساخته بتنی، چسباندن انواع سنگ به سطوح عایق حرارتی فایبرگلاس و… اشاره داشت.

قیمت چسب سنگ نما پودری عمده

قیمت چسب سنگ نما پودری عمده

چسب سنگ نما در کارخانجات مدرن و پیشرفته برپایه پودر های میکرو نیزه معدنی، پلیمرهای مصنوعی و همچنین ترکیبات آب بند کننده به تولید رسیده و از قابلیت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت چسب سنگ نما پودری عمده در شرکت دکاردن با هدف خرسندی مشتریان با کاهش چشمگیری همراه بوده و تنها علت آن در نظر گرفتن تخفیفات استثنایی با توجه به حجم سفارشات می باشد.

در ساختمان سازی نما داخلی و بیرونی  از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در سال های اخیر استفاده از سنگ های متنوع برای این منظور رواج پیدا کرده اما به دلیل سنگین بودن مصالح سنگی برای نصب آنها و جلوگیری از سقوط باید از محصولی با کیفیت استفاده نمود که چسب های پودر سنگ نما توجهات زیادی را سمت خود جلب نموده اند.

فروش چسب سنگ اپوکسی دو جزئی

فروش چسب سنگ اپوکسی دو جزئی

نکات ایمنی که در زمان استفاده از چسب سنگ باید رعایت نمود شامل موارد زیر می شود:

  1. استفاده کردن از دستکش ایمنی و عینک مخصوص
  2. پرهیز از استعمال دخانیات هنگام استفاده
  3. چسب را دور از منبع حرارتی قرار دهید
  4. محیط کار دارای تهویه مناسبی باشد
  5. چسب در محیطی با دما تقریباً ۳۰ درجه سانتیگراد نگه داشته شود
  6. دور از دسترس اطفال قرار بگیرد
  7. در صورت تماس احتمالی با چشم سریعا باید شستشو شود
فروش چسب سنگ اپوکسی دو جزئی به صورت اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده زیرا مشتریان می‌توانند با بهره مندی از خدمات ویژه و ارتباط مستقیم  با تولید کننده محصول مورد نظر را بدون دغدغه سفارش و در شهر خود از طریق شرکت های حمل و نقل تحویل بگیرند.

قیمت فروش چسب سنگ ضد آب

قیمت فروش چسب سنگ ضد آب

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چسب های سنگ  قابلیت ضد آب بودن آنها می باشد که به دلیل ترکیبات اولیه استفاده شده در آنها می باشد.

قیمت فروش چسب سنگ ضد آب به عواملی همچون سطح کیفیت، کارخانه تولید کننده، هزینه های تولید، قیمت خرید مواد اولیه، نوع بسته بندی و غیره بستگی خواهد داشت.

در این وبسایت سعی نمودیم شما را با چسب سنگ آشنا نماییم البته برای کسب آگاهی بیشتر از نحوه سفارش و استعلام قیمت یا شناخته بیشتر محصولات می توانید از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.
معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.