مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب پودری سرامیک ایرانی

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب پودری سرامیکچسب سرامیک پودری ایرانیمقدار مصرف چسب کاشی
چسب ضد آب پودری

قیمت چسب پودری سرامیک را می توانید از طریق سایت و مکاتبه با کارشناس فروش دریافت کنید و چسب های تولید شده در داخل از بهترین مواد ایرانی و ترکیبی خارجی ساخته شده اند و معمولا چسب پودری باید بر پایه سیمان باشد تا استقامت زیادی داشته باشد. چسب پودری برای کاشی و سرامیک مورد استفاده عموم است.

قیمت چسب پودری سرامیک

چسب پودری نوعی از چسب کاشی است که به شکل پودر است و بهتر است برای استفاده از آن شخص آموزش دیده باشد و بتواند بخوبی عملیات نصب را اجرا کند. چسب پودری در دو رنگ در بازار موجود است.

قیمت چسب پودری سرامیک

قیمت چسب پودری سرامیک

چسب پودری دارای تنوع است و این چسب به دو صورت سفید و سیاه تولید می گردد که معمولا چسب پودری سفید کمی گرانتر از سیاه است و از نظر چسبندگی تفاوت چشمگیری ندارند ولی از نظر مواد تشکیل دهنده کمی با هم فرق دارند. در ایران و در اکثر شهرهای بزرگ این ماده تولید می گردد و بسیار مناسب از نظر قیمت و کیفیت است.

قیمت چسب پودری سرامیک قیمت چسب پودری سرامیک

 

چسب سرامیک پودری ایرانی

چسب سرامیک پودری باید با آب مخلوط شود و بعد استفاده شود که معمولا هرچه قدرت و چسبندگی چسب بالا باشد و کیفیت خوب باشد نیاز نیست از چسب بتن برای افزایش استقامت استفاده شود و معمولا در چسبهای مرغوب از چسب بتن داخل مواد تشکیل دهنده استفاده شده است.

قیمت چسب پودری سرامیک

مقدار مصرف چسب کاشی

از چسب کاشی برای نصب کاشی و سرامیک باید بر اساس متراژ و تراز بودن تعیین شود که معمولا برای سطوح تراز برای هر مترمربع ۴ کیلو و در غیر این صورت ۵ تا ۶ کیلو لازم است. چسب پودری چون با آب مخلوط می شود به صرفه و کاربردی است و می توانید از آن برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک و بخصوص پرسلان استفاده نمایید. برای خرید محصولات خود با ما تماس بگیرید و با بهترین قیمت در خدمت شما هستیم.

فروش چسب پودری سرامیک

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.