مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب کاشی و سرامیک ساروج پودری

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب کاشی و سرامیکچسب کاشی ساروج پودریچسب کاشی و سرامیک پودری
قیمت چسب کاشی و سرامیک

قیمت چسب کاشی و سرامیک را می توانید از طریق مشاوره با کارشناس و همین سایت دریافت کنید. چسب کاشی پودری ساروج یکی از انواع چسب های مفید و مرغوب در بازار است و قیمت چسب کاشی بر اساس میزان کیفیت چسب و برند مربوط تعیین می گردد. شما می توانید اطلاعات لازم را از انواع چسب کاشی از ما دریافت کنید.

چسب کاشی یکی از محصولاتی است که برای چسباندن هر چیزی مثل کاشی و سرامیک، سنگ، چوب و… کاربرد دارد. مواد موجود در آن معمولا از سیلیس، رزین، و کربنات کلسیم و مواد جانبی دیگر است.

قیمت چسب کاشی و سرامیک

قیمت چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی در  انواع مختلف تولید می شود و چسب خمیری و پودری جزء آن است و از چسب خمیری ساروج برای نصب کاشی رو کاشی و یا سطح دیوار گچی و بتنی می توانید استفاده کنید و از چسب پودری برای نصب کاشی بدنه و سرامیک کف استفاده کمید و برای سطح سیمانی و سرامیک رو سرامیک کارایی دارد و قدرت چسبندگی چسب پودری و خمیری بیشتر به کیفیت مرتبط است و هرچه مرغوبتر گرانتر خواهد بود.

قیمت چسب کاشی و سرامیک

 

 

شرح کالا

 

نوع بسته بندی

 

قیمت به تومان عمده

چسب کاشی و سرامیک خمیری ۱۲.۵ کیلوگرم ۲۹۵۰۰
چسب کاشی و سرامیک پودری ۲۰ کیلوگرم ۳۰۰۰۰

 

چسب کاشی ساروج پودری

ساروج شیمی یکی از مارکهای معروف در تهران است که انواع چسب کاشی و سرامیک را تولید می کند که می توانید از نوع پودری که در کیسه های ۲۰ کیلویی بسته بندی می شود برای نصب سرامیک و پرسلان استفاده کنید. البته باید بدانید که از چسب پودری برای نصب پرسلان بیشتر استفاده می شود زیرا قدرت جذب آب در چسب بالا بوده و برای نصب و چسباندن انواع سرامیک های بزرگ مناسب است.

قیمت چسب کاشی و سرامیک قیمت چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک پودری

چسب کاشی و سرامیک پودری یکی از مصالح کارآمد در بازار ساختمان است و جزء مواد شیمیایی محسوب می شود و برای اینکه این چسب با آب مخلوط می شود و به صرفه است بیشتر در بازار های خارجی از آن استفاده می گردد و بیس آن بر پایه سیمان بوده و چسبندگی بالا است. و می توانید برای فروش داخلی از این نوع چسب سرامیک ساروج پودری استفاده کنید.

قیمت چسب کاشی و سرامیک

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.