مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چسب کاشی پودری صادراتی پومکس

آنچه در این مقاله میخوانید...

قیمت چسب کاشی پودری پومکسقیمت چسب کاشی کوچک و پرسلانی صادراتیقیمت چسب کاشی سطلی پومکسلیست قیمت چسب کاشی ساروج ری
قیمت چسب کاشی پودری

قیمت چسب کاشی پودری را می‌توانید از مجموعه‌های مختلف استعلام بگیرید لذا جهت اطلاع نحوه خرید نوع صادراتی برند پومکس شما را به این وبسایت دعوت می نماییم.

در ساخت و سازهای مدرن معماران و مجریان ساختمانی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از مصالح و امکانات به روز  با قابلیت های ویژه استفاده نمایند که یکی از کار آمدترین آنها چسب های کاشی می‌باشد.
چسب های کاشی در دو نوع پودری و خمیری تولید و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های اینترنتی به بازارهای فروش عرضه شده اند که از محبوب ترین آن ها چسب کاشی پودری می باشد که بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر به تولید رسیده است.

قیمت چسب کاشی پودری پومکس

قیمت چسب کاشی پودری پومکس در این مجموعه با کاهش چشمگیری همراه بوده زیرا با حذف واسطه ها محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه دریافت و برای خریداران ارسال می گردد.

این محصول به دلیل قابلیت بالایی که در پیشگیری از نفوذ رطوبت دارد برای استفاده در نمای بیرون و داخل ساختمان و همچنین نصب کاشی و سرامیک در کف و دیوار برای محیط های مرطوب همچون حمام، بالکن، استخر، سرویس ‌های بهداشتی، آشپزخانه و… مناسب است‌‌.

برای استعلام قیمت روز این محصول می توانید از طریق شماره تماس، شبکه های اجتماعی و ایمیل با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید تا شما راهنمایی نماید.

قیمت چسب کاشی کوچک و پرسلانی صادراتی

قیمت چسب کاشی کوچک و پرسلانی صادراتی

استفاده از چسب کاشی کوچک و پرسلانی بسیار ساده می باشد و تنها کافیست با میزان مناسبی از آب ترکیب شود تا حالت خمیری و یک دست به دست آورد و به راحتی در محل مورد نظر اعمال گردد.

قیمت چسب کاشی کوچک و پرسلانی صادراتی با توجه به شرایط اقتصادی کشور متفاوت می باشد زیرا قیمت روز مواد اولیه در نوسان بوده بنابراین در نرخ نهایی محصول نیز تأثیرگذار خواهد بود.

روش استفاده از این محصول با مشاهده بهترین عملکرد به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. سطح زیر کار عاری از هرگونه چربی و گرد و غبار
  2. بسته ۲۵ کیلوگرمی پودر کاشی را در ۶ لیتر آب ترکیب نمایید
  3. به خوبی آنها را مخلوط نموده تا یکنواخت و همگن شود
  4. برای میزان کم می توان با دست اختلاط را انجام داد و برای یک کیسه کامل با همزن برقی
  5. بعد از هم زدن ۵ دقیقه به آن استراحت دهید سپس مجدد مخلوط نموده
  6. با کمک کاردک شیاردار ملات به دست آمده را بر سطح مورد نظر اجرا نمایید
  7. کاشی، سرامیک یا هر مصالح دیگری را بر روی آن قرار داده و بچسبانید

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس

چسب کاشی خمیری بر پایه رزین های اکریلیکی، پودر های معدنی و همچنین مواد غلظت دهنده به تولید رسیده اند که به صورت آماده مصرف می باشند و برای استفاده نیاز به ترکیب شدن به آب ندارند.

قیمت چسب کاشی سطلی پومکس با در نظر گرفتن سطح کیفیت آن تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد بدون شک محصولات درجه یک نسبت به محصول ناخالص از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج ری

لیست قیمت چسب کاشی ساروج ری

از اصلی ترین مزایای چسب کاشی که موجب فروش بالای این محصول و همچنین استقبال زیاد شاغلان در صنعت ساخت و ساز قرار گرفته می‌توان به سهولت مصرف، دلایل اقتصادی، سرعت بالای نصب، کیفیت بالای کار و تنوع در استفاده اشاره نمود.

لیست قیمت چسب کاشی ساروج ری روزانه در این وب سایت اعلام میگردد متقاضیان برای دسترسی به آن میتوانند از طریق واتساپ، تلگرام و اینستاگرام با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشند.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.