مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نحوه استفاده انواع چسب بتن مایع در سایت

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع چسب بتن عمدهقیمت چسب بتن مایع مرغوبنحوه استفاده چسب بتن در ملات بدانید؟نحوه استفاده از چسب بتن را می دانید؟
انواع چسب بتن

انواع چسب بتن مایع با قیمت و کیفیت درجه یک در سایت پیشرو عرضه خواهد شد و مشتریان برای اطلاع از نحوه استفاده و استعلام قیمت روز می‌توانند به ادامه مقاله مراجعه نمایند.

چسب بتن محصولی مایع و شیری رنگ می‌باشد که بعد از استفاده به صورت خالص یا ترکیب در ملات کاملاً بی رنگ خواهد شد و کاربرد های گسترده ای را در صنعت ساخت و ساز به خود اختصاص داده است.

چسب بتن امروزه در انواع متنوع تولید و به بازارهای فروش عرضه شده که به طور کلی می‌توان آنها را به دو گروه چسب بتن لاتکس و چسب بتن اپوکسی تقسیم نمود.

انواع چسب بتن عمده

انواع چسب بتن عمده در نمایندگی پایتخت با قیمت و کیفیت ضمانتی به دو شیوه حضوری و اینترنتی عرضه شده تا نیاز بازار به بهترین نحو ممکن تامین گردد.

در این بخش به بررسی دو مدل مختلف چسب بتن پرداخته ایم که هر  کدام از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند:

  1. چسب بتن لاتکس از کوپلیمر های محلول در آب است که به صورت مایع می باشد و خاصیت آب بندی دارد همچنین با ترکیب شدن با سیمان پرتلند و ماسه ترکیبی ملاتی مقاوم در برابر آب و مواد شیمیایی را ایجاد می نماید که برای نصب کاشی، سرامیک و… یک پیشنهاد فوق العاده می باشد.
  2. چسب بتن اپوکسی به صورت دو جزئی بوده که از رزین و مواد سخت کننده تشکیل شده که تاثیر فوق العاده ای در افزایش دوام بتن و قدرت چسبندگی آن خواهد داشت.

قیمت چسب بتن مایع مرغوب

قیمت چسب بتن مایع مرغوب

یکی از مسائل و موضوعات نگران کننده و قابل توجه برای معماران و مجریان ساختمانی در پروژه های عمرانی عدم چسبندگی مخلوط سیمانی جدید به مخلوط سیمانی قدیمی می باشد که در سال‌های اخیر بهتره راه حل برای رفع این مشکل استفاده از چسب بتن مایع شناخته شده است.

قیمت چسب بتن مایع مرغوب با در نظر داشتن معیارهای بسیاری تعیین و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه‌های آنلاین رسمی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید با مقایسه نمودن تعرفه ها بهترین تجربه خرید خود را داشته باشند.

برای برقراری ارتباط مستقیم با مدیر فروش مجموعه و دریافت مشاوره تخصصی می توانید از قسمت مشاوره و فروش اقدام نمایید.

نحوه استفاده چسب بتن در ملات بدانید؟

نحوه استفاده چسب بتن در ملات بدانید؟

برخی از مهم ترین خواص چسب بتن که همه توجهات را به خود جلب نموده شامل کاهش ترک و افزایش حجم بتن، افزایش قدرت چسبندگی ملات، کاهش نفوذ پذیری در بتن، مقاومت در برابر یخ زدگی و مواد شیمیایی و… می شوند.

نحوه استفاده چسب بتن در ملات را بدانید؟ برای این منظور کافی است سطح مورد نظر را ابتدا تمیز و پاکیزه نموده سپس چسب بتن را با نسبت مناسب با آب حل نموده و بعد از رقیق شدن به ملات ماسه و سیمان و شن اضافه نمایید تا ملات به دست آمده حالت خمیری شکل و روان داشته باشد میزان مناسب برای اختلاط تقریبا ۵ تا ۲۰ درصد وزن سیمان خواهد بود.

نحوه استفاده از چسب بتن را می دانید؟

نحوه استفاده از چسب بتن را می دانید؟

برخی از مهمترین موارد کاربرد چسب بتن در نوع لاتکس می‌توان به آب بندی و تقویت ملات های بندکشی، نماسازی و جهت صاف کاری سطوح بتن اکسپوز، تهیه ملات برای نصب سرامیک و سنگ، تقویت چسب کاشی پودری، تهیه ملات و بتن آب بند برای اجرای آب نما و استخر و… اشاره داشت.

آیا نحوه استفاده از چسب بتن را می دانید؟ اگر با مطالعه این مقاله اطلاع کافی از چگونگی استفاده از این محصول را به دست نیاوردید کافیست از طریق راه های ارتباطی ارائه شده با مشاوره فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی سازد.
معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.