مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب بتن سرامیک پودری با قیمت استاندارد

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب بتن سرامیکقیمت چسب بتن سرامیک استاندارد
انواع چسب خمیری

چسب بتن سرامیک یکی از محصولات مورد نیاز و بسیار کاربردی در صنعت ساختمان است و جایگزین مواد سنتی مثل قیر شده است و به عنوان عایق از آن در ساختمان استفاده می گردد. چسب بتن سرامیک دو نوع دارد که از نوع آب بندی معمولا به عنوان عایق کاری استفاده می شود و به صورت مایع بوده و قیمت خوبی نسبت به عملکرد بالایش دارد.

چسب بتن یکی از زیر شاخه های چسب کاشی و سرامیک است که از آن در ساختمان خیلی استفاده می شود و توصیه ما به شما این است که از مواد مرغوب و درجه یکی برای این نوع چسب خرید کنید.

چسب بتن سرامیک

چسب بتن سرامیک

چسب بتن سرامیک همانگونه که از نامش معلوم است برای نصب انواع کاشی و سرامیک و بخصوص برای فضاهای آبی و عایق کاری استفاده می شود. این چسب دارای دو نوع استحکامی و آب بندی است. که از نوع اول برای مکمل پودری استفاده می شود که به چسب حالت استقامتی داده تا در برابر فشار و تنش مقاوم باشد. و آب بندی جاهایی که با آب مرتبط است بسیار استفاده می شود و کارایی دارد مثل استخر آبی و کشاورزی. البته برای فضاهای مسکونی داخلی و خارجی بسیار مورد استفاده معماران است.

چسب بتن سرامیک

قیمت چسب بتن سرامیک استاندارد

همانگونه که می دانید باید هر کالایی که ساخته می شود دارای استاندارد باشد تا مورد تایید برای فروش باشد و چسب از این مسئله مستثنی نیست و در ایران باید دارای نشان استاندارد برای چسب باشد تا معامله شود و یا صادر گردد. که خوشبختانه چسب های موجود دارای استاندارد ملی و سرتیفیکیت اروپا برای صادرات است و چسب بتن در انواع مختلف ساخته و با قیمت ممناسب و کیفیت درجه یک و استاندارد تهیه و عرضه می گردد. که از آن می توانید برای چسب پودری استفاده کنید تا بدین وسیله استقامت چسب را افزایش داده و قدرت نگهداری را در آن دو چندان نمایید.

چسب بتن سرامیک چسب بتن سرامیک

ذکر منبع: بازار چسب کاشی و سرامیک

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.