مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب بندکشی سرامیک پودری مرغوب تهران

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب بندکشی سرامیکطریقه استفاده چسب بندکشی سرامیککیفیت و فروش چسب بندکشی سرامیک
چسب بندکشی سرامیک پودری

چسب بندکشی سرامیک یکی از مشتقات چسب پودری می باشد که مناسب برای پر کردن درزهای موجود در میان کاشی و سرامیک می باشد. این چسب از بهترین قیمت و کیفیت برخوردار است که با آب مخلوط کرده و سطح مورد نظر قابل استفاده است و به رنگ سفید موجود است که در طی زمان امکان افت و کنده شدن از میان کاشی و سرامیک وجود ندارد.

چسب پودر بندکشی را می توانید برای انواع کاشی و سرامیک استفاده کنید و بخصوص برای پرسلان ایده آل است و این چسب در رنگ سفید موجود بروده و ضمانتی است.

چسب بندکشی سرامیک را چگونه باید استفاده کرد؟ چه مقدار باید تهیه کنید؟

 

چسب بندکشی سرامیک

این چسب معمولا برای نصب انواع کاشی و سرامیک استفاده می شود و قابل مخلوط شدن با آب است و حلال این ماده آب می باشد و امروزه از پودر بندکشی برای پر کردن درزهای سرامیک و کاشی بهره برده می شود و بسیار کار با این چسب آسان است و تمیز بخش زیادی را می توانید پوشش دهید.

 

طریقه استفاده چسب بندکشی سرامیک

پودر بندکشی معمولا در بسته های ۵ و ۷ کیلویی تولید می شود که با آب مخلوط کرده و یک کیلو چسب بندکشی ۴ متر را جواب می دهد و فقط باید به خوبی با آب مخلوط شود و یکدست شده سپس استفاده کنید و اگر برای سرویس بهداشتی استفاده می شود می توانید از چسب بتن سرامیک هم در آن استفاده کنید تا قدرت چسبندگی افزایش یابد.

 

کیفیت و فروش چسب بندکشی سرامیک

یکی از اهداف ما تولید چسب های خوب و با کیفیت است که بتوانیم نیاز مشتریان را برآورده کنیم و مهمتر در طول زمان این کیفیت تغییری نکند و بهتر و بیشتر شود. چسب بندکشی و انواع چسب را می توانید با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناس تهیه کنید.

 

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.