مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب سرامیک نما پودری مرغوب و درجه یک استاندارد

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب سرامیک نماچسب سرامیک پودری استاندارد
چسب سرامیک نما

چسب سرامیک نما معمولا از نوع پودری بوده که برای نما باید از چسب پودری درجه یک استفاده شود و کیفیت خوبی داشته باشد تا در برابر تحولات آب و هوایی مقاوم باشد و امکان نفوذ آب به داخل سازه صورت نگیرد. چسب سرامیک نما ایرانی بوده و در داخل تولید می شود.

یکی از استفاده های چسب سرامیک پودری برای نمای ساختمان است و برای نصب هر نوع سنگ نما می توانید از چسب پودری درجه یک استفاده نمایید.

ویژگی چسب پودری چیست؟

چسب سرامیک نما

چسب سرامیک نما

برای نصب هر نوع سرامیک یا سنگ برای نمای خارجی ساختمان می توانید از چسب پودری مخصوص نما استفاده کنید این چسب دارای مواد متشکله بسیار خوبی می باشد و کیفیت مواد و درصد آن بسیار مناسب برای نصب سرامیک نما است. و در برابر تغییرات جوی مقاوم است و امکان ندارد در برابر باد و باران، سرما، گرما، برف ریزش داشته باشد.

چسب سرامیک نما

چسب سرامیک پودری استاندارد

چسب های تولید شده در شرکت از بهترین مواد و بر اساس قوانین و اصول سازمان استاندارد است و بر مطابق خواست سازمان تولید می شود و قدرت و کشش چسب پودری بررسی می شود تا در برابر فشار و تغییرات جوی ماندگار باشد و حادثه ساز نگردد. چسب پودری تولید شده مرغوب و درجه یک است که معمولا در بسته های ۲۰ کیلویی بوده و با افزودن آب درصد آن بیشتر می گردد.

یکی از ویژگی های چسب پودری مقرون به صرفه بودن و این که بر پایه سیمان است و استقامت در برابر آب دارد و جزء مصالح ساختمانی است که امروزه بسیار از آن استفاده می گردد و از ملات کارآمدتر می باشد.

چسب سرامیک نماامروزه در ساختمان سازی بیشتر از چسب پودری استفاده می گردد و این چسب جایگزین بسیار خوبی برای ملات و مواد سنتی است و گیرش و چسبندگی بهتری نسبت به مواد قدیمی دارد و علاوه بر آن کار راحت تر است.

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.