مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب ضد آب پودری برای کاشی و سرامیک پرسلانی کف

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب ضد آب پودریچسب ضد آب پودری سرامیک پرسلان چیست؟چسب ضد آب پودری چسب سرامیک پرسلانی کفچسب ضد آب پودری طریقه استفاده چسب در سرامیک پرسلانانواع چسب پودری
چسب ضد آب پودری

چسب ضد آب پودری و خمیری مخصوص کاشی و سرامیک تولید می شود که این چسب به دلیل مقاومتی که در برابر آب دارد نفوذ ناپذیر بوده و برای فضاهای مرطوب انتخاب ایده آلی است و شما می توانید این چسب را در بسته بندی ۱۲.۵ کیلویی برای خمیری و ۲۰ کیلویی پودری خرید کنید و بدانید با بهترین کیفیت و قیمت ارزان ساخته می شود.

چسب ضد آب پودری

قیمتی که برای چسب های ساخته شده ایرانی مشخص می گردد بسیار مناسب بوده و ارزش قیمت گذاشته شده را دارد. شما می توانید انواع چسب کاشی و سرامیک مرغوب و با کیفیت را از ما تهیه کنید.

چسب ضد آب پودری

چسب ضد آب برای مناطقی که با آب مرتبط بوده و تردد آب زیاد است استفاده می شود. از این چسب برای نصب کاشی و سرامیک می توانید بهره ببرید. چسب کاشی ضدآب بسیار مرغوب بوده و برای هر نوع سرامیک پرسلان مناسب می باشد. شما می توانید از چسب پودری مخصوص پرسلان تهیه کنید و سرامیک های خود را نصب نمایید.

چسب ضد آب پودری
سرامیک پرسلان چیست؟

این نوع سرامیک دارای ابعاد بسیار بزرگی است که نسل جدید سرامیک بوده و از نظر زیبایی بسیار شیک بوده و ظاهری مدرن دارد و برای نصب این نوع از سرامیک باید فقط از چسب استفاده گردد و ملات جوابگو نیست. برای همین باید از چسب سرامیک پرسلانی استفاده نمایید.

چسب ضد آب پودری
چسب سرامیک پرسلانی کف

برای نصب سرامیک پرسلان باید از چسب ضد آب پودری استفاده کنید. آیا می دانید چرا باید از چسب استفاده نمایید؟
چون جذب آب در این سرامیک بسیار کم بوده و حدود ۰.۵ است و با ملات نمی توانید به خوبی سرامیک را نصب نمایید و بهتر است از این چسب بهره ببرید.

چسب ضد آب پودری
طریقه استفاده چسب در سرامیک پرسلان

به دو روش می توانید کاشی و سرامیک را نصب کنید که شامل:

  1.  ابتدا سطح مورد نظر را حدود ا متر با چسب آغشته و بعد کاشی و سرامیک را نصب کنید. و این در کاشی و سرامیک معمولی استفاده می شود.
  2.  برای کاشی و سرامیک پرسلان می توانید از چسب استفاده کنید و باید هم سطح سرامیک را با چسب آغشته کنید و بعد سطح مورد نظر را هم چسب زده و سپس نصب کنید. تا بهتر بچسبد.

چسب ضد آب پودری

نکته مهم برای نصب سرامیک پرسلان:

اگر می خواهید بدانید که چسب شما دارای کیفیت خوبی است وقتی که سرامیک را از سطح مورد نظر جدا کردید باید چسب به پشت سرامیک باقی مانده باشد و اگر چسبی به پشت سرامیک نباشد یعنی کیفیت خوبی چسب شما ندارد.

انواع چسب پودری

  1.  چسب پودری مخصوص کف
  2. چسب پودری مخصوص دیوار
  3.  چسب پودری مخصوص کف و دیوار

قیمت هر یک از این چسب ها با هم متفاوت بوده اما در کل همگی دارای کیفیت خوبی است.

چسب ضد آب پودری

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.