مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب پودری کاشی و خمیری ارزان قیمت

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب پودری کاشیچسب خمیریچسب خمیری ارزان قیمت
قیمت چسب کاشی و سرامیک

چسب پودری کاشی یکی از چسب های مورد استفاده و دو منظوره می باشد که برای نصب کاشی و سرامیک کارایی دارد همچنین در ایران چسب خمیری با قیمت ارزان و درجه یک تولید می شود که می توانید از این چسب برای نصب کاشی روی دیوار و بدنه استفاده کنید و ازنظر قدرت چسبندگی بسیار عالی و مقاوم می باشد.

چسب پودری کاشی

از چسب استفاده زیادی می توانید بکنید و بدانید که این کالا با قیمت  و کیفیت بالا در کشور تولید می شود و اکثر مواد متشکله آن خارجی و درجه یک می باشد. شما می توانید محدوده وسیعی را با چسب در زمان کوتاه اجرا کنید که از مزیتهای آن است.

چسب پودری کاشی

چسب پودری کاشی

چسب پودری یکی از مواد مرغوب و تولید داخلی است که بیشتر برای نصب کاشی روی دیوار استفاده می شود و همگیر است و دایره استفاده وسیعی دارد. این چسب را بعد از خریداری باید با درصد معین آب مخلوط و بعد استفاده کنید. و باید بدانید که از نظر کیفیت خوب ولی مقرون به صرفه می باشد ولی برای نصب هر نوع کاشی و سرامیک قابل بهره برداری است.

چسب پودری کاشی

چسب خمیری

چسب خمیری دارای مخاطبین زیادی است زیرا این چسب آماده به مصرف بوده و در  کارخانه تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و بر این اساس از نظر استفاده راحت بوده و در بسته های ۱۲ کیلویی بیشتر مشتریان تهیه می کنند اما مقرون به صرفه نیست ولی دایره استفاده وسیعی داشته و برای نصب کاشی و سنگ آنتیک کاربرد دارد که انواع خمیری در بهترین کارخانه ها تولید می گردد.

چسب پودری کاشی

چسب خمیری ارزان قیمت

به دلیل گرانی های اخیر بازار و افزایش دلار بر قیمت رزین بسیار تاثیر گذاشته و یکی از محصولات مورد نیاز برای ساخت چسب خمیری رزین است و این ماده هم برای تولید خمیری الزامی است بر این اساس قیمت چسب خمیری افزایش یافته و به صورت روزانه باید استعلام قیمت داشت. بر این اساس بسیاری از شرکت ها برای تهیه رزین دچار مشکل هستند و این که مواد اولیه مناسب خریداری شود و قیمت ارزانی تعیین شود بسیار سخت و دشوار گردیده است.

 

شرح کالا

 

بسته بندی

 

قیمت هر کیلو تومان

چسب خمیری استاندارد

۱۲.۵

۱۹۰۰

چسب خمیری ضد آب

۱۲.۵

۲۳۰۰

چسب پودری کاشی

منبع: www.myglueshop.ir

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.