مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

چسب کاشی آریا باکیفیت قیمت ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید...

چسب کاشی آریا شیمیقیمت چسب کاشی آریا شیمیکیفیت چسب کاشی آریا
پخش چسب سرامیک

چسب کاشی آریا شیمی یکی از برندهای مطرح در بازار چسب ایران است که کیفیت و قیمت خوبی دارد و از آن مهمتر مرغوب است. و چسب های تولید شده از نظر چسبندگی و قدرت گیرش چسب بسیار خوب است. چسب های ارزان در بازار وجود دارد ولی بسیاری از آنها درجه کیفی خوبی ندارند. اما چسب خمیری و پودری آریا شیمی علاوه بر قیمت ارزان مرغوب است.

چسب کاشی آریا شیمی دارای استاندارد ملی بوده و این یک مزیت مناسب بوده که باید رعایت شود و بهتر است بدانید که داشتن استاندارد در چسب مهم بوده و چون چسب جزء مصالح ساختمانی می باشد و برای همین با جان مردم در ارتباط است باید به درجه خلوص و تولید خوب آن توجه شود.

چسب کاشی آریا

چسب کاشی آریا شیمی

چسب آریا شیمی در انواع مختلف تولید می شود که شامل چسب خمیری، پودری، چسب بتن و بندکشی است. با بسته بندی زیبا و شکیل در اختیار مشتریان قرار می گیرد. که پودری ها ۲۰ کیلویی و خمیری ۱۲ کیلوگرمی است و در رنگ های مختلف ساخته و عرضه می شود.

چسب کاشی آریا

 

قیمت چسب کاشی آریا شیمی

 

ردیف

 

شرح کالا

 

قیمت هر کیلو تومان

 

نوع بسته بندی

۱

چسب خمیری ۳۰۰۰

۱۲ کیلوگرم

۲

چسب پودری سیاه ۱۵۲۰۰

۲۰ کیلوگرم

۳

چسب پودری سفید ۱۷۶۰۰

۲۰کیلوگرم

۴ چسب پودری کف و دیوار(سفید) ۲۸۵۰

۲۰کیلوگرم

 

چسب کاشی و سرامیک پودری و خمیری آریا بسیار مرغوب بوده و علاوه بر این قیمت ارزان و خوبی دارد و از نمونه خارجی بسیار بهتر بوده چه بسا مواد اولیه چسب کاشی فوق از مواد الیه خارجی و آلمانی تولید میشود و ماندگاری بالایی داشته و ۱۰ سال ضمانت دارد.

چسب کاشی آریا

کیفیت چسب کاشی آریا

این چسب دارای ضمانت ۱۰ ساله است و به عنوان بهترین مصالح ساختمانی بوده و در پروژه ها خیلی استفاده می شود و چسب تولید شده دارای استاندارد های اجباری و اختیاری است که امکان صادرات این محصول به اکثر کشورها ممکن است. می توانید برای نمونه سمپل تهیه کرده و تست کنید و بعد از اطمینان خرید نمایید.

چسب کاشی آریا

معصومه جعفرزاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دکاردن شما را به خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.